The_Lobster Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-04-01 01:09, El_PoLLa skrev:ps2 har glatt alle de kuleste spillene som jeg liker - tekken tag, gta3, state of emergency, time crisis2 og lassevis med flere. Ny versjon av GTA kommer på XBox, State of emergency ble planlagt på Xbox før den ble planlagt til PS2, Time Crisis 3, Osv... Det gamle snakket med at PS2 har så mange flere spill er snart bare tull.. Ved juletider ligger omtrent 200 Xbox spill i hyllene.. Og det er sammenlagt 300 spill listet hos Gamespot.com om spill som ligger i hyller og som kommer... Midtown Madness 3, Crazy Taxi 3:High Roller, Elderscrolls: Tomorrowind, Project Ego, osv. Tøffe spill! Joachim Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Regner med å høre litt mer om GTA3 til Xbox på E3, hittill har det ikke kommet noe info om det, ikke siden det ble annonsert for ett og et halvt år siden. Regner med at Rockstar har en del forbedringer på lager. _________________ Jon Are Dahl Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-05-11 17:50 ] Lenke til kommentar
The man! Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 jeeeee! MGS2 kommer til Xbox http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=4691 Lenke til kommentar
Fro Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 15:54, Roamer skrev:Regner med å høre litt mer om GTA3 til Xbox på E3, hittill har det ikke kommet noe info om det, ikke siden det ble annonsert for ett og et halvt år siden. Regner med at Rockstar har en del forbedringer på lager._________________Jon Are DahlGamer.no<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-05-11 17:50 ]</font> Får håpe de har mange forbedringer på lager, ellers er det litt sent ute med GTA3 til XBOX. Vil jeg heller ha en ny versjon.. Jeg lurer på om MS har vært ute med lommeboken og skaffet seg Multiplayer eksklusivitet. GTA3 multiplayer til PC ble jo droppet.. Hadde ikke vært en dårlig XBOX Live launch tittel det! Jeg bare tenker høyt... :smile: Lenke til kommentar
HFL Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Helt enig med alle som sier at xbox er råbra, for det er den jo. Tenk på gc, den bruker 4 - 12 megapixler, mens xbox har 128!!!!!!!!!! Du burde kjøpe deg morrowind, det har rå grafikk. Det fikk 6 av 6 på alle tester jeg har sett!!! Amped er også råttt, og jeg gleder meg til transworld snowboarding kommer, får det ser enda bedre ut. Video av det på http://www.gamespot.com Lenke til kommentar
magneto Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 enig! Xbox vil knuse PS2 spillmessig med titler som: Project Ego BC (se teamxbox.com for info om gameplay) Halo 2 Hunter: the reckoning Doom3 Star Wars Knight of th old republic og galaxies E3: morrowind Sega GT Thao Feng KX Splinter Cell Dino Crisis 3 Dette er bare begynnelsen... GC vil også ha mye bedre spill en PS2 StarFox Metroid Zelda Mario + + Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
The man! Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 jeg liker både amd og Xbox.......så det så! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg ser ikke det mønsteret.. (ja, jeg har amd, min andre faktisk). Jeg kjøper det jeg får mest for pengene, eller det som rett og slett er best! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 XBOX Ruler markede, den er konge. Alle som mener at xbox er dårlig kan gå å legge seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Uansett... Det er en rekke spill jeg gleder meg til. Og til de jævelene som sier at det ikke kommer flere gode spill til PS2, dere har driti på leggen, ass: disse synes jeg det er verdt å se fram til av det som er annonsert... I 2002: Agressive Inline Auto Modellista Colin McRae Rally 3 Contra/Probotector Dead To Rights Devil May Cry 2 GTAIII: Vice City Kingdom Hearts (ute i Japan) Medal Of Honor: Frontline Metal Gear Solid 2: Substance Onimusha 2 (ute i Japan) Ratchet & Clank Rayman 3 Red Dead Revolver Red Faction 2 Shinobi Silent Hill 3 Sly Cooper SOCOM: US Navy Seals Tekken 4 (ute i Japan) Tenchu III (ute i Japan) The Getaway TimeSplitters 2 Tomb Raider VI: Angel Of Death Tony Hawk's Pro Skater 4 True Crime: Streets of LA War of The Monsters I 2003/2004: Castlevania Everquest: Online Adventures Final Fantasy XI (ute i Japan) Final Fantasy XII Grand Theft Auto IV Gran Turismo 4: Online Metal Gear Solid 3 Onimusha 3 Primal Resident Evil Online Ridge Racer VI Star Wars: Galaxies Soul Calibur II Zone of The Enders 2 De som ikke står på lista kommer er jeg ikke interessert i. Og en ting til; hvorfor i H***** trenger man fler spill en det her?? jeg kommer ikke til å kjøpe en brøkdel engang.. "det kommer ikke no bra spill til ps2.." pøh, dere får leve i drømmeverden for min del.. Lenke til kommentar
Halvpalle Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 merkelig at ingen nevner Shenmue 2 og 3. De kommer esklusivt på X-Box(2'ern fins til DC, but who cares?). Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Xbox er bra. Tidenes bump? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Stenges grunnet unødvendig bumping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg