The man! Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Den er DRITBRA!!!! lillebroren min kjøpte en i dag, den knuser ps2 langt ned i støvlene (både grafikk og gameplay). har spillt DOA3 nonstop i 11 timer, har fortsatt ikke fått nokk. JIPPI!!!!! ps.kjøp en Xbox i dag! Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Xbox= en suuugen PC!! Hvorfor ikke legge til en tusenlapp og kjøpe seg en helt grei pc i stedet? Xbox er et idiotisk M$ produkt som burde bli brent opp og kastet til fuglene! Lenke til kommentar
Moose Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 22:22, Neglesaks skrev:Xbox= en suuugen PC!! Hvis det var 733mHz og 64mb ram til X-box du tenkte på som suugent, så blir det litt galt å sammenligne direkte. X-box er spesielt tilpasset spill, mens en PC må kunne takle mange forskjellige programmer og må kjøre OS i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 22:22, Neglesaks skrev:Hvorfor ikke legge til en tusenlapp og kjøpe seg en helt grei pc i stedet? For i praksis å komme i nærheten av den ytelsen Xbox gir bør man vel legge til godt over ti tusenlapper vil jeg tro... Er ikke tvil om at Xbox er mye for pengene - bare grafikk-kortet mitt (Abit Siluro GeForce 3) kostet mer enn en Xbox når jeg kjøpte det for et halvt år siden. Alle TV-spill redder seg jo på at de kan kjøre relativt lav oppløsning sammenlignet med et PC-spill nettopp fordi TV'er er 'dårligere' enn en monitor - en standard 4:3 TV tilsvarer en oppløsning på ca. 640x480 og det er det jo ingen (håper jeg da!) som bruker lenger til spilling på PC. Dead or Alive 3 på Xbox ser helt rått ut - men for at det skal se like bra ut på en PC-monitor måtte man ha brukt en oppløsning på 1024x768 (helst mer) med 2 eller 4x antialiasing og det krever jo mye mer ressurser. Jeg digger Xbox jeg :smile: Lenke til kommentar
GOOSH Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 22:12, The man! skrev:Den er DRITBRA!!!! lillebroren min kjøpte en i dag, den knuser ps2 langt ned i støvlene (både grafikk og gameplay).har spillt DOA3 nonstop i 11 timer, har fortsatt ikke fått nokk.JIPPI!!!!!Hmmm jeg har en følelse av at du utnytter lillebroren din :smile:ps.kjøp en Xbox i dag! Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Men Xbox folk må jo være enige med meg når jeg sier det at det er morsommere og spille first person shootere på Data! Når man spiller det på en konsoll er det jo akkurat som å bruke piltastene.. Skikkelig ekkelt! Syns Xbox, PS2 osv.. er no tull, de ødelegger for datamaskinen. De slutter jo og lage spill til oss datafolk. Hot Pursuit 2 f.eks kommer bare til PS2 og det plager meg no sinnsykt.. Vet at man kan bruke emulatorer men det blir jo ikke det samme! Og må bare få si at Xbox er no skikkelig pjatt!! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 x-box er en vanvittig rå maskin - helt sykt hvor ytelse det er i den, men, who cares egentlig? jeg ville ikke kjøpt gf4 om alle de kulese spillene kun støttet gf3 f.eks. jeg kjøper ps2 så fort butikkene åpner fordi ps2 er en helt rå maskin det også! ps2=gf3 xbox=gf4 i mine øyne. ps2 har glatt alle de kuleste spillene som jeg liker - tekken tag, gta3, state of emergency, time crisis2 og lassevis med flere. det er ikke barokken vi lever i der alt skulle være så overdådg, imponerendes og overveldendes, det er i alle fall det inntrykket jeg har av xbox. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 01:09, El_PoLLa skrev:jeg ville ikke kjøpt gf4 om alle de kulese spillene kun støttet gf3 f.eks. ps2=gf3 xbox=gf4 i mine øyne. En del bra spill til PS2, ja, men ikke sammenlign eple og banan. GF4 er bare en GF3 med litt høyere klokkefrekvens og et par nye funksjoner, basically nøyaktig den samme brikken. Skal du sammenligne, så gjør det riktig. Det sier seg selv da at ingen spill støtter GF3/GF4 eksulsivt, siden alt går gjennom OpenGL eller DirectX, en får abre bedre ytelse, og det kan kanskje se litt penere ut :smile: Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 15:47, Flakkman skrev:XBox Rulez ! Hva er galt med deg? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 mulch, jeg brukte gf3 og 4 som eksempel, ps2 er gf3 og xbox gf4... ville du hatt gf4 om alle de kuleste spillene dine bare virket på gf3? xbox og ps2 er smak og behag, jeg synes spillene til ps2 rocker og derfor kjøper jeg det. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 X-Box er dritbra og spesielt spillet Halo! Har nettopp rundet det og har nok skjelden spilt et bedre spill. Grafikken på X-Box er jo snadder! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 El_Polla: Om du skal sammenligne så sammenlign riktig. GF3 og 4 er for like, det er som samme bil med forskjellig motor (veldig liten forskjell). Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 nå har gf4 harware AA på egen brike som gjør den en del raskere i AA da. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-02 00:14, Mulch skrev:El_Polla: Om du skal sammenligne så sammenlign riktig. GF3 og 4 er for like, det er som samme bil med forskjellig motor (veldig liten forskjell). sammenlign riktig?! nå får du lage en mulch-godkjent ps2-xbox sammenligning da så skal jeg også godkjenne den etterpå... Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-01 20:21, Neglesaks skrev: Quote: On 2002-04-01 15:47, Flakkman skrev: XBox Rulez ! Hva er galt med deg? Det er ingenting galt med meg, jeg synes xbox er en kjempebra konsollmaskin! Har tenkt å skaffe meg en selv snart :wink: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 haha! X-box selger elendig! :grin: lol! og den er ikke noe å skryte at! elendg kontroll... møkka spill... hedigvis kommer GameCube snart! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 13:53, eunaas skrev:haha! X-box selger elendig! :grin: lol!og den er ikke noe å skryte at! elendg kontroll... møkka spill...hedigvis kommer GameCube snart! Endelig konstruktiv kritikk!!! (SAAARKAMSE) MS virker nå fornøyde. Dessuten er det nesten ikke mulig å få tak i Xbox fra distributøren Itegra, de har vært utsolgt siden dag 1. Er ikke det bra så vet ikke jeg.. Når det gjelder Elkjøp og den andre jappabutikken Expert så vet jeg ikke, der er det ingen salgstall. Ellers i europe så selger den vel ca halvparten så fort som PS2, ikke rart siden det er i de dårligste månedene (rett etter Jul, PS2 ble vel lansert i November i sin tid). Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 kjøpte meg ps2 igår, spiller demo av ssx tricky og det rocker selv om det er det første sportsspillet jeg spiller. det er dritkult og akkurat passe vanskelig og gjøre triksene og lande og slikt. venter i posten gta3, crazy taxi, tc2 med gunner og tekken tag . spillene og spillkontrollen til ps2 rocker jo alt. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Det er litt synd for de som allerede har brukt 4000 på xbox at Microsoft nå vurderer å senke prisen pågrunn av sviktende salg i Europa. Prisen var jo altfor høy i utgangspunktet. Flere aviser, blant annet the Independent har sagt at Xbox er en gedigen flopp, både i Japan og Europa. De får til og med ris fra en annen kilde; "John Riccitiello, president of Electronic Arts, one of the biggest games companies in the world, was less generous: "Microsoft has had its teeth kicked in, in both Europe and Japan," he told Bloomberg financial news service." Hvis du allerede har en PC, så kommer du langt med å oppgradere den istedet for å kjøpe en xbox. Cirka 6000 må du ut med for at det skal være noe vits i å skaffe seg Xbox. Da får du raskt en ny prosessor på 2ghz og en Geforce 3. Men, det er uaktelt å tenke slik hvis du har lyst på noen av de spillene som ikke kommer fra eller til PC. Jet set Radio for eksempel. _________________ "You can go a long way with a smile. You can go a lot further with a smile and a gun." - Al Capone [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-03 17:44 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg