AndersK_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) 1) Kan jeg få dette noe bedre? 2) Der skrifta skal være (i det tomme feltet ja.. du burde kunne se det..) åssen gjør jeg slik at omerådet forlenger seg etterhvert som det blir mer tekst? Så jeg slipper og bruke iframe.. Menyen skal stå på samme sted, for når jeg prøver "kodene" mine for og få tekstfeltet lengre, forskyver menyen seg fra hverandre og blir lengre, den strekker seg etter hvor lang siden blir.. LINK (samme som den der oppe men..) LINK TIL ÅSSEN SIDEN BLIR NÅR DEN ER STRUKKET Endret 5. april 2004 av purken Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Vekk med bildet i header. Liker ikke å bli overvåket mens jeg surfer.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 hehe synes det var bra jeg men.. noen svar på spm 2? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ha alle menybildene i samme td. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ha alle menybildene i samme td. Eller enda bedre, ikkje bruk tabeller til å sette sammen sida! Lær deg html/css skikkelig og lag sidene på årntli måte med en gang, istede for å gå igjennom vranglære med tabeller... Lenke til kommentar
Tobba Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvis du vil at ikke menyen skal strekke seg må du lage en ny tabell inne i cellen. Så tar du valign="top" i cellen som meny tabellen er inni. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 hm.. skal prøve og legge ut resultatet senere! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) etter masse prøving.. det går ikkeee! alt blir bare forskøvet hit og dit osv! Driver med tables greiene.. Funker ikke.. blir fuckfuckfuck hele tiden LINK Endret 5. april 2004 av purken Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 etter masse prøving.. det går ikkeee! alt blir bare forskøvet hit og dit osv! Driver med tables greiene.. Funker ikke.. blir fuckfuckfuck hele tiden LINK derfor: Drit i tabeller og bruk CSS basert layout! CSS er lett å lære nok til å sette opp enkle sider, punktum. Lenke til kommentar
Tobba Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 den kolonnen helt til høyre må du ta rowspan="alle radene" <td rowspan="alle radene" valign="top"> <table border="blablabla> <tr> <td høyde og bredde på bildet> </tr> og sånn for alle bildene Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 etter masse prøving.. det går ikkeee! alt blir bare forskøvet hit og dit osv! Driver med tables greiene.. Funker ikke.. blir fuckfuckfuck hele tiden LINK derfor: Drit i tabeller og bruk CSS basert layout! CSS er lett å lære nok til å sette opp enkle sider, punktum. har du noen eksempler på åssen jeg kan gjøre det? tutorials feks.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 etter masse prøving.. det går ikkeee! alt blir bare forskøvet hit og dit osv! Driver med tables greiene.. Funker ikke.. blir fuckfuckfuck hele tiden LINK derfor: Drit i tabeller og bruk CSS basert layout! CSS er lett å lære nok til å sette opp enkle sider, punktum. har du noen eksempler på åssen jeg kan gjøre det? tutorials feks.. Sjekk signaturen til larven.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 kan ikke sortere etter brukernavnet "larven" for det er ikke registrert.. ja? hehe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 kan ikke sortere etter brukernavnet "larven" for det er ikke registrert.. ja? hehe larven aka arve87. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) nå er jeg KJØRT!! se resultatet HER.. Har fått det til så langt, men får ikke satt inn bunnen.. sjekk eksempelet på åssen siden skal se ut HER.. Noen som kan hjelpe meg med "kodinga"? trenger et kick i rævva for og få dette heelt til har allerede lært ganske mye nå.. Takk for hjelpen! Mvh Anders! Endret 6. april 2004 av purken Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Yo Purk. Sjefen min har reist til Danmark så jeg kommer til å Slække hele dagen... Sender du meg layouten din så skal jeg vise hvor *sweeeet* tables er og hvordan man løser det problemet... gjærne add meg på msn om det trengs... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Yo Purk. Sjefen min har reist til Danmark så jeg kommer til å Slække hele dagen... Thats the spirit. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 hehe.. har vært litt på ferie nå.. men kan teste det med msn ja.. CSS is out? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 nå har jeg også litt tid til å ta en titt på koden hvis det er av interesse. ...har skjerpa meg - blitt et nytt menneske - ikke mer tulle svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå