chessman Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Har to PC'er i enkelt netttverk (krysset kabel). Sitter nå med så mange komponenter etter div. oppgradering at jeg snart har PC nr. 3 klar til hjemmenettverket. Skjønner at jeg da må ruter, hub e.l. Spørsmål/problem: PC3 er tenkt brukt til enkle kontoroppgaver, internett/epost, enkle spill. Har flg. komponenter: AMD Duron 600 m/vifte, 6 GB harddisk, 256 MB PC-100 SDRAM. Hvilket godt og billig hovedkort støtter denne mixen? Hva med skjermkort og lydkort "onboard" hovedkort til en slik lite ressurskrevende PC? Det eneste jeg da mangler er nettverkskort og kasse/strøm. Har du tips, evt. noe å selge? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Sjekk http://www.komplett.no sin demovare kategori, der finner du masse hovedkort til rundt 600-700kr. Jeg har ikke peiling på hvilke som er bra eller dårlig, men du kan gjøre en brukbart kjøp der. Ellers så koster ikke nye HK allverden heller, finnes visst Socket A HK til under tusenlappen :smile:. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå