Joachim_F Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Agatha Christie er forfatterinnen som står bak Hercule Poirot og Miss Marple. Nå blir fem av bøkene hennes spill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tåa Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg undres på hvordan dette skal gå til. Løsningen finnes jo i bøkene. Men dette er helt sikkert noe utvikleren allerede har tenkt på, så jeg gleder med uansett. Jeg er en av dem som skal se Poirot på NRK i dag, og snart skal jeg lese Mord på Orientekspressen. Det blir en fin krimpåske i år. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Mord pa Orienteekspressen er utrolig spennende! Har lest mye fra Agatha Christie,men har glemt det meste av det... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg undres på hvordan dette skal gå til. Løsningen finnes jo i bøkene. Men dette er helt sikkert noe utvikleren allerede har tenkt på, så jeg gleder med uansett. Jeg er en av dem som skal se Poirot på NRK i dag, og snart skal jeg lese Mord på Orientekspressen. Det blir en fin krimpåske i år. Boka anbefales absolutt. Må lese "Fakta om Finland" i påsken jeg. (Helvettes Norsk lærer!! ) Ellers anbefales også "Ti små negerbarn" av Christie. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hehe.. artig.. Så også at det var laget spill av "Jack The Ripper" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg