gmufc Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Har nettopp reinstallert windows 98 på en av de gamle mskinene da den hadde sluttet å fungere skikkelig... Problemet nå er at jeg ikke finner igjen serial/produktnøkkelen til windows 98... Søstrene mine har ikke all verdens greie på data så for alt eg vet kan de ha kastet lisensarket med produktnøkkelen/serialnr på mens eg har vært borte. Hadde skrevet ned serial for sikkerhetsskyld men da det ligger ved hybelen så får jeg ikke tak i det før om to-tre uker. Lurte derfor på om noen har win 98 serial/produktnøkkel liggende og slenge fra tidligere og kunne sendt den til meg på mail: **** sånn at eg hadde sluppet og vente flere uker for å bli ferdig med installeringen av win 98 på den gamlemaskinen. Endret 5. april 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 *kremt* Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. tror vi stopper den her jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg