Gå til innhold

windows 98 serial

Anbefalte innlegg

Har nettopp reinstallert windows 98 på en av de gamle mskinene da den hadde sluttet å fungere skikkelig...

Problemet nå er at jeg ikke finner igjen serial/produktnøkkelen til windows 98...

Søstrene mine har ikke all verdens greie på data så for alt eg vet kan de ha kastet lisensarket med produktnøkkelen/serialnr på mens eg har vært borte.

Hadde skrevet ned serial for sikkerhetsskyld men da det ligger ved hybelen så får jeg ikke tak i det før om to-tre uker.

Lurte derfor på om noen har win 98 serial/produktnøkkel liggende og slenge fra tidligere og kunne sendt den til meg på mail: ****

sånn at eg hadde sluppet og vente flere uker for å bli ferdig med installeringen av win 98 på den gamlemaskinen.

Endret av Mr.Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*kremt* ;)

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

tror vi stopper den her jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...