Joachim_F Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 En representant for Atari postet en litt interessant melding i selskapets spillforum, hvor han nevnte NWN 2 og BG 3. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvis dette er aprils narr er det den *DESIDERT* dårligeste spøken noensinne, aner han ikke hvor sårt det var når vi fikk greie på at de la ned BG3 prosjektet, om dette var Baldurs Gate 3.. Spillere over hele verden sørget, og jeg sørger fremdeles... Dette bør være sant.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 *Trygler til høyere makter om at i hvert fall Baldur's Gate 3 er på vei, og at det blir bedre enn BG2 * Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Uff, jeg gråt nesten den dagen BG3 prosjektet ble lagt ned, og Black Isle ble gjort til ingenting:( Jeg håper også inderlig mye på BG3.. for BG2 var det spillet som jeg har spilt mest , noensinne og er et spill som jeg alltid har håpet på en etterfølger til, sant nok er det at Trilogien "Baldurs Gate" er avsluttet, men det er fremdeles rom for en 3'er mener nå jeg:) Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Dette bør ikke være en spøk. Å få Baldur's Gate 3 mellom hendene hadde vært helt fantastisk. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ser jeg ikke er alene med mineingen min nei.. Syntes forøvrig at Atari sitt nivå har dratt seg litt ned i det siste, med tanke på Godzilla spillet etc.. men det drar vel seg opp igjen, imellomtiden får vi spille "I of the Dragon" Lenke til kommentar
Grums Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har lest at BG3 aldri ble nedlagt, men heller lagt på is. Leste også i et blad at BG3 var under utvikling, så jeg tror det ligger noe i dette. NWN 2 har jeg også fått med meg noen rykter om, så det er vel ingen umulighet. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nice Grums, ååh jeg skal bli katolsk munk om dette stemmer! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nwn 2 hadde vært en velkommen tittel Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Mener også at BG 3 var under utvikling igjen. Ble kjempe glad Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Neverwinter Nights 2 hadde vært MEGET velkommen, indeed! Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvordan blir BG3 uten black isle studios da? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Lages det et BG3 nå kommer det helt sikkert til å være utrolig dårlig og alle vil hate det. Nei, jeg ser heller på BG2 som en av mine beste spillerfaringer noensinne og ser meg ferdig med det spillet nå. KotOR2 er mer interresant Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Lages det et BG3 nå kommer det helt sikkert til å være utrolig dårlig og alle vil hate det. Nei, jeg ser heller på BG2 som en av mine beste spillerfaringer noensinne og ser meg ferdig med det spillet nå. KotOR2 er mer interresant Hvorfor skulle dette skje? Diceman: Hovedsaklig drev vel Black Isle med musikken til Baldurs Gate om jeg ikke husker feil.. håper bare noen kan gi like god musikk til evt. BG3:) Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hvorfor skulle det skje? Trolig på grunn av forholdet mellom Interplay og Atari, som sitter på rettighetene til henholdsvis Baldur's Gate-franchisen og D&D. Det er visst ikke så altfor bra. Mener førstnevnte har saksøkt Atari for etter eller annet. Hmm. Fant en interessant artikkel fra IGN. Sjekk den ut her. Endret 6. april 2004 av Antikapitalist Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 er ikke fallout 3 på vei eller allerede lansert da? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Lages det et BG3 nå kommer det helt sikkert til å være utrolig dårlig og alle vil hate det. Nei, jeg ser heller på BG2 som en av mine beste spillerfaringer noensinne og ser meg ferdig med det spillet nå. KotOR2 er mer interresant Skal ikke bevege meg inn på BG2 og 3 her, men det siste du skrev må jeg si meg enig i: Kotor 2 er fryktelig interresant! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Skulle ønske BioWare kjøpte alle rettigheter til Baldur's Gate 3, og lagde sitt beste spill noensinne *drømme* Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvorfor skulle det skje? Trolig på grunn av forholdet mellom Interplay og Atari, som sitter på rettighetene til henholdsvis Baldur's Gate-franchisen og D&D. Det er visst ikke så altfor bra. Mener førstnevnte har saksøkt Atari for etter eller annet. Hmm. Fant en interessant artikkel fra IGN. Sjekk den ut her. Nja, Atari har jo lisensen, står i artikkelen, og når Atari sin "Gork" sier det kommer.. så er det jo håp mener jeg.. åh gud være priset:) Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Har dere ikke sett denne? http://pc.ign.com/articles/504/504198p1.html?fromint=1 (antokk feilaktig det var den antik. linket til lengere opp) Endret 8. april 2004 av SirGalrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg