Falcon1975 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Alo alo Jeg flytter til Heggedal om ett par mnd'er og tenkte at jeg må begynne å planlegge bredbånd.. (ting tar tid i den bransjen)... Hvordan går jeg best/lettest frem for å være sikret pålogging når jeg flytter.. og hvilken levrandør bør jeg bruke.. Jeg trenger linje til online gaming og må ha minimum 1024/128 mvh Falcon Lenke til kommentar
Irons Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Heisann, Vet du vilke leverandører som er tilgjengelig der? Ville vell anbefale Catch om du er gamer, evt så har Nextgentel bra linjer (med få untak, søk på bruker ikon så ser du noe). Telenor har jeg bra erfaring med, de har stabilelinjer, bra kundesupport osv. Tja, kort og godt: 1. Catch 2. NGT 3. TN GL HF! Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Er det slik nå at man må ha fasttelefon får å ha bredbånd? eller er det kun bredbånd man betaler for? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er det slik nå at man må ha fasttelefon får å ha bredbånd? eller er det kun bredbånd man betaler for? http://www.dagbladet.no/dinside/2004/04/02/395006.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå