mr_sjur Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Skal kjøpe meg et spill som er artig å spille for flere en kveld under hyggelige omtendigheter (mario kart double dash o.l.).. Problemet er at jeg ikke vet hva som finnes av dette til xbox.. Noen som har ett tips/erfaringer med slike spill.. Skulle likt å hatt ett spill jeg og vennene mine kunne spilt (sammen) mens de var på besøk.. (Hittil er det fifa 2003 og midtown med live som har slått best ann) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Tiger Woods 2004, meget underholdende med 4 spillerer og et par pils! Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 blir dårlig med pils på en 15åring, men det kan jo prøves uten.. har du prøvd links 2004 mot tiger? er det noe forskjell.. fant forresten ett som kanskje kan være noe nå.. crash nitro kart heter det.. noen andre forslag? takker stig_w Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Ja Halo er en sikker vinner.. noen som har et spill som er enklere å plukke opp for flk med mindre forståelse for skyting o.l.?? vurderer egentlig links 2004 sterkt.. Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kung Fu Chaos er et bra multiplayerspill å spille med gutta på kveldstid. Sinnsyk slåssing fra start til mål. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Det "beste" multiplayerspillet som faktisk faller i smak hos gutter OG jenter (!) er Fuzion Frenzy. Det er svært enkelt lagt opp, og du trenger ikke ha noen "spilleerfaring" for å klare deg. Spillet består av ca 40 små spill, hvor i noen av dem så trenger du bare å bruke to knapper (eks, hopp og dukk). Det høres jalla ut, og ser ganske barnslig ut, men det tar helt av! Selv har jeg (21år) og mange av mine venner/venniner i fra 14-25år spilt det sammen, og det tar like mye av hver gang! Men du burde være 4 stk... EDIT: Altså det finnes MANGE "bedre" multiplayer spill, når det gjelder grafikk osv, men dette er så enkelt lagt opp og tar helt av! EDIT2: Siden dette er et "gammelt" spill så får du sikkert tak i det for 199kr på elkjøp ol.... --- http://www.xbox.com/en-US/fuzionfrenzy/default.htm Endret 6. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det "beste" multiplayerspillet som faktisk faller i smak hos gutter OG jenter (!) er Fuzion Frenzy. Det er svært enkelt lagt opp, og du trenger ikke ha noen "spilleerfaring" for å klare deg. Spillet består av ca 40 små spill, hvor i noen av dem så trenger du bare å bruke to knapper (eks, hopp og dukk). Det høres jalla ut, og ser ganske barnslig ut, men det tar helt av! Selv har jeg (21år) og mange av mine venner/venniner i fra 14-25år spilt det sammen, og det tar like mye av hver gang! Men du burde være 4 stk... EDIT: Altså det finnes MANGE "bedre" multiplayer spill, når det gjelder grafikk osv, men dette er så enkelt lagt opp og tar helt av! det mest geniale spillet av de 40 må være "sumo" Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Helt enig Frikky! EDIT: Twisted system er også en av mine favoritter, tror jeg har klart å få 170+poeng... Endret 6. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det gøyeste party-spillet jeg har spillt er Whacked! Det er bare dritt-morsomt! Hysterisk humor og et generelt ganske wacky spill En sikker vinner hvis man liker litt absurd humor. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Soul Calibur Og crash scenario på Burn out 2!! Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 de flete tony hawk spillerne er bra!! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Halo er gøy. Veldig enig i den Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dead Or Alive 3. Hmmm. DOA: Beach vollyball. (Har ikke prøvd sistnevnte men virker perfekt for hormonfylte tenåringer. ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Fuzion Frenzy! Min favoritt"gren" der må nok være Twisted System. Utrolig morsomt Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Cel Damage! Utrolig moro spill! Hver spiller velger en (syk) person (hver person har hver sin unike bil) og kjører rundt og prøver å bli kvitt hverandre med allskens syke, syke våpen. Anbefales! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Cel Damage! Utrolig moro spill! Hver spiller velger en (syk) person (hver person har hver sin unike bil) og kjører rundt og prøver å bli kvitt hverandre med allskens syke, syke våpen.Anbefales! Noe alá Carmageddon? Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Støtter meg til de som foreslår Fuzion Frenzy - det er visst en toer på vei :-) Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Greit får se om det blir noe på meg.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Støtter meg til de som foreslår Fuzion Frenzy - det er visst en toer på vei :-) Genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå