Gå til innhold

Partyspill (xbox)

mr_sjur

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg et spill som er artig å spille for flere en kveld under hyggelige omtendigheter (mario kart double dash o.l.).. Problemet er at jeg ikke vet hva som finnes av dette til xbox.. Noen som har ett tips/erfaringer med slike spill.. Skulle likt å hatt ett spill jeg og vennene mine kunne spilt (sammen) mens de var på besøk..

(Hittil er det fifa 2003 og midtown med live som har slått best ann)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blir dårlig med pils på en 15åring, men det kan jo prøves uten.. har du prøvd links 2004 mot tiger? er det noe forskjell.. fant forresten ett som kanskje kan være noe nå.. crash nitro kart heter det.. noen andre forslag? takker stig_w

Lenke til kommentar

Det "beste" multiplayerspillet som faktisk faller i smak hos gutter OG jenter (!) er Fuzion Frenzy. Det er svært enkelt lagt opp, og du trenger ikke ha noen "spilleerfaring" for å klare deg. Spillet består av ca 40 små spill, hvor i noen av dem så trenger du bare å bruke to knapper (eks, hopp og dukk). Det høres jalla ut, og ser ganske barnslig ut, men det tar helt av! Selv har jeg (21år) og mange av mine venner/venniner i fra 14-25år spilt det sammen, og det tar like mye av hver gang! Men du burde være 4 stk...

EDIT: Altså det finnes MANGE "bedre" multiplayer spill, når det gjelder grafikk osv, men dette er så enkelt lagt opp og tar helt av!

EDIT2: Siden dette er et "gammelt" spill så får du sikkert tak i det for 199kr på elkjøp ol....

---

http://www.xbox.com/en-US/fuzionfrenzy/default.htm

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Det "beste" multiplayerspillet som faktisk faller i smak hos gutter OG jenter (!) er Fuzion Frenzy. Det er svært enkelt lagt opp, og du trenger ikke ha noen "spilleerfaring" for å klare deg. Spillet består av ca 40 små spill, hvor i noen av dem så trenger du bare å bruke to knapper (eks, hopp og dukk). Det høres jalla ut, og ser ganske barnslig ut, men det tar helt av! Selv har jeg (21år) og mange av mine venner/venniner i fra 14-25år spilt det sammen, og det tar like mye av hver gang! Men du burde være 4 stk...

EDIT: Altså det finnes MANGE "bedre" multiplayer spill, når det gjelder grafikk osv, men dette er så enkelt lagt opp og tar helt av!

det mest geniale spillet av de 40 må være "sumo" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...