Marius Horten Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er litt krise her nå! Har installert en ny harddisk i dataen til en kamerat. Og så installerte jeg Win XP på den nye disken, flytta over alle dokumentene han skulle ha og formaterte den gamle disken. Men da jeg skulle boote opp igjen starta ikke Windows. Jaja tenkte jeg og installerte Windows på den gamle igjen. Men da jeg skulle inn på den nye store disken mente Windows at den ikke var formatert ! Jeg har også sjekket den på andre maskiner uten hell. Noen som vet hva som har skjedd? Og hva kan jeg gjøre for å få tilbake dokumentene? Er veldig viktig det som ligger på den så jeg gjør tilnærmet alt for å få det tilbake... ps. maskinen det gjelder er en Dell Dimension 8200 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Active@ File Recovery kan prøves. Er det slik at partisjonstabellene er ødelagt, bruk disken MINST MULIG ettersom programmer sannsynligvis vil overskrive data som ligger på disken. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Har selvfølgelig ikke skrevet noe over på den disken. Og jeg aner ikke i det hele tatt hva som er feil med den. Prøver med file recovery nå så vi får se hvordan det går. Det var uhyre viktig å få igjen det som ligger på den disken så bare fortsett å komme med idèer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Mulig et slikt program kan fungere: http://www.acronis.com/products/recoveryexpert/ Men hva gjorde du egentlig? Installerte du XP på en disk som var satt som slave? Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Mulig den sto som slave da jeg installerte windows, husker ikke helt sikkert siden jeg flytta om på det så mange ganger.. driver og kjører Active@ File Recovery nå, håper det funker. Hvis ikke er jeg i deep shit Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Et alternativ program for å redde filer er: "GetDataBack for NTFS" på www.runtime.org jojo1717 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå