w0d00 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Noen som har noe å si om dette kortet?? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1879 Tenker da på om noen har kjennskaper til det?? Om det har vært feil på kortet, defekt eller andre ting... Er keen på å kjøpe det men er litt .... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) det er sikkert like bra som de fleste andre 9800xt kortene, nesten alle produsentene bruker ati's referansekort når de skal lage 9800pro eller xt, så forskjellen ligger stort sett i hva som følger med av ting i esken hercules har litt andre vifter, men de har jo slutta å lage skjermkort var jeg deg så ville jeg valgt det billigste kortet, i alle fall om du ikke er en hardcore overklokker Endret 5. april 2004 av Spirre Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Alle xt kortene unntatt asus ( av de som fortsatt produseres ) er like gode , bundelen er annerledes da. Du betaler så og si for merket vanligvis. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hva er det som er så spes med asus sitt XT kort? bedre vifte eller? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det har mye råare kjøling både på minnebrikkene og gpu-en, kan styre vifta, og lese av tempraturen på kortet i windows. og du får med ein utrolig bundle... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det har mye råare kjøling både på minnebrikkene og gpu-en, kan styre vifta, og lese av tempraturen på kortet i windows. og du får med ein utrolig bundle... ALLE XT kort har temp. leser ikke bare asus sitt men bortsett fra det er det riktig Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Dette kortet er like bra som et annet XT kort, men hvorfor ikke kjøpe 9800 Pro som er LITT dårligere og spare en hel del med penger. Det eneste du trenger å gjøre er enten å flashe det til et XT eller klokke det så hare du et XT Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Har prøvd å klokke mitt nåværende 9800SE, men det vil bare ikke la seg klokke.. Får en merkelig melding om at jeg må kontakte leverandøren hver gang jeg prøver.. Det er vel sånn at det kortet ikke lar seg klokke da.. Hadde jeg klart å klokke SE kortet hadde jeg ikke kjøpt meg et nytt 9800, men føler at jeg trenger det... Vil prøve FarCry på litt mer enn middels på alt i grafikk... Det er umulig med det kortet jeg har nå... Og da er grafikken ganske redusert... Endret 6. april 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå