Prog_Kick Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hei!! Jeg er den heldige eieren av en P4 1.8A GHZ Det jeg lurer på er om noen har testet de forskjellige steppingene/Produksjonstedene? Jeg har sett CPu`er med Steppingen : SL63X MALAY Men min er: SL63X COSTA RICA Noen som har prøvd å overklokke disse to? er det noen Forskjell?? Jeg lurer oxå på om noen har noen råd ang fjerning av Kjølepastaen som er på den Boxed ribba. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 er det ikke bare hvor de er laget? Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Jo..beklager...litt feil utformet....det jeg mente var om det var noen forskjell på dem ang hvor dem er laget...for eks costa rica er mer overklokkbar osv ;D Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg har en Malay(Malaysia), og den overklokkes fint.. Eneste jeg ikke liker er varme, så jeg venter til vannkjøling før jeg overklokker som f.. :smile: Jeg har kjøpt CPU'en min i USA da, kanskje derfor jeg har Malay CPU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå