sickboi Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 er det forresten noen som veit hvordan det er når man skal kjøpe nytt hardware som f.eks grafikkkort og hovedkort etc...må de gamle komponentene være kompatible med det nye utstyret?? eller kan man bare kjøpe det utstyret man ønsker? har ikke råd til å kjøpe all ny hardware på engang.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 De gammle komponentene må være kompatibel med det gammle utstyret ja. Hva er det du har tenkt til å kjøpe da? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Skal man kjøpe nytt hovedkort, og det er lenge siden man har oppgradert må man ofte være forberedt på å kjøpe nytt minne, og CPU samtidig. Har du AGP port på hovedkortet ditt skal det ikke være noe problem å sette inn et AGP kort. En ny strømforsyning er ofte nødvendig ved oppgradering av eldre maskiner. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Sier du hva du har fra før, og hva du vil ha så skal vi hjelpe deg godt igang Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 må jo kjøpe ny pc da jo...hadde tenkt å oppgradere minne, grafikkkort og prossessoren... hvordan veit man at hardware er kompatibelt..? veit ikke hva slags fabrikant hardware pc'en inneholder...er ikke spesielt teknisk av meg..hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 må jo kjøpe ny pc da jo...hadde tenkt å oppgradere minne, grafikkkort og prossessoren...hvordan veit man at hardware er kompatibelt..? veit ikke hva slags fabrikant hardware pc'en inneholder...er ikke spesielt teknisk av meg..hehe Hvordan man vet at hardware er kompatibel? Nei, det vet man etter prøving og feiling egentlig. Men det er derfor man har slike plasser som dette som kan hjelpe deg med å ikke velge helt feile valg Har du tenkt å bruke mye da på disse komponentene da? Og vi må ha litt info om hvilken pc du har fra før ellers så er det vanskelig å vite om f.eks CPU er kompatibel med hovedkortet osv. Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 det er ikke min pc...men det skal være en HP... jeg kan prøve å finne ut hva som er av utstyr på pc og komme tilbake til dere seinere:) trenger nok litt hjelp når jeg skal bygge om min gamle pc også...så dere hører nok fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå