EviLEddiE Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Leste dette på http://www.warp2search.net Ifølge AMD sine nye anbefalinger til design/spesifikasjoner av kommende hovedkort, vil de at de 4 hullene rundt socketen skal fjernes. Disse hullene brukes som kjent av vannkjøleblokker samt store kjøleribber over 400 gram (Swiftech, Alpha...). AMD begrunner dette med at så å si ingen bruker disse 4 hullene. Asus og MSI har sagt at de vil beholde disse hullene, mens Abits talsmann i Europa sier at disse hullene skal kuttes ut på HKene som kommer etter de KT333-baserte. Dette er dårlig nytt for Swiftech og andre som benytter de 4 hullene aktivt... Les mer på http://www.warp2search.net Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Må maile Abit å si at de kommer til å miste meg som kunde Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Meg å... Synd, jeg likte faktisk abit sine kort. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Må bare mile AMD med det samme, de kan ikke bare gjøre det!!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Rart at Abit som er kjent som produsent av oc' fokuserte HK velger å fjerne disse hullene. Kan ikke se at det kan koste mye på ytelse, stabilitet, features eller pris å beholde hullene. Godt og se at Asus handler klokt da :smile: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Forstår ikke grunnen i d hele tatt med å fjerne hullene ?!?!? Dette må vere en av de eneste tingene AMD har gjort feil ! Æjs, klokker selv og setter pris på store vifter Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 On 2002-03-31 09:57, The_Creator skrev: Forstår ikke grunnen i d hele tatt med å fjerne hullene ?!?!? Dette må vere en av de eneste tingene AMD har gjort feil ! Æjs, klokker selv og setter pris på store vifter _____________________________________________________________ Sikkert for å for hindre overklokking Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Ja det er nok sånn. Men d ble jo vanskligere etter det kuttet opp L1 broene :wink: Kanskje d betyr at fremtidige prossesore blir veldig overklokkbare sånn som P4 0.13 serien ble/er ? ? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Hvor lang respons tid kan man regne med fra Abit? Har sendt dem mail om hvorfor de skal slutte å produsere kort med de hullene... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 grrr.. jeg bruker mine 4 hull, tror det er noen som fortsatt gjør det samme,.. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Ble den postet ut 1.April? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå