Ravn Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 ATITool har fått mye pes i forum om sin evene til overklokking? Hvordan er den nye versjoen i forhold til RivaTuner/Powerstrip? Noen som har prøvd noe? Btw. Finer ATITool max overklokking av core og mem or deg? Og er den noe å stole på? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nei, den er ikke noe å stole på. Mitt 9600XT ble klokket ned og klokket ned og klokket ned. Antar det er for tidlig i fasen enda, det programmet. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 JO! Dette er et meget bra prog. Grunnen til at den klokker seg ned er at man må scanne etter artifacts først og etter den har klokket seg opp en stund. Dermed sjekker man artifacts igjen og så klokker opp igjen Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Veldig bra program ja. Men det er en slags beta enda. Så enkelte vil opleve problemer. Men det at det klokker ned (fra standard?) er som regel pga at det faktisk er artifacts... Og nå e jo faktisk 0.0.19 ute http://atitool.ocfaq.com/ Endret 5. april 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Veldig bra program ja. Men det er en slags beta enda. Så enkelte vil opleve problemer. Men det at det klokker ned (fra standard?) er som regel pga at det faktisk er artifacts... Og nå e jo faktisk 0.0.19 ute http://atitool.ocfaq.com/ fikk ca. 20 Mhz mere på core i 0.0.19 en i 0.0.18 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Noe rart med atitool.. har prøvd å flashet til xt. men da får jeg artifacts så jeg måtte stille ned rammen. men på atitool så får jeg ikke artifacts på xt hastighet Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 hvor lenge bør atitool gå? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hvor lenge bør atitool gå? Helt til max core å mem. er finni vel Typisk et kvarter på hver Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hvor lenge bør atitool gå? Helt til max core å mem. er finni vel Typisk et kvarter på hver Anbefaler at du tar Coren over natten... Og mem over neste natt. Ett kvarter blir for lite. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ATITool har ikke gitt meg mer enn irritasjon, men det har jo potensiale, så når det er blitt "modent" tar jeg nok en titt igjen. I mellomtiden bruker jeg RivaTuner, som etter min mening er et kjempegodt program - og gratis er det også. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Og nå e jo faktisk 0.0.19 ute http://atitool.ocfaq.com/ fikk ca. 20 Mhz mere på core i 0.0.19 en i 0.0.18 Det hørtes fristende ut! Dette må prøves Kommer tilbake med resultat! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 ATITool har ikke gitt meg mer enn irritasjon, men det har jo potensiale, så når det er blitt "modent" tar jeg nok en titt igjen. I mellomtiden bruker jeg RivaTuner, som etter min mening er et kjempegodt program - og gratis er det også. Du kan kloke manuelt med ATItool også. Dessuten når du aldri ett øvre "tak" på klokkingen. OG! det er gratis det og. Lenke til kommentar
Deathknight Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg synes det blir temmelig lite klokka med ati tool Tar ikke lange tia før det begynner å finne artifacts Jeg tror det er litt mer kresen enn riva tuner på hva som er artifacts og hva som ikke er det... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Noe rart med atitool.. har prøvd å flashet til xt. men da får jeg artifacts så jeg måtte stille ned rammen. men på atitool så får jeg ikke artifacts på xt hastighet Noen som fårstår seg på dette ? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 eg synes det blir temmelig lite klokka med ati tool Tar ikke lange tia før det begynner å finne artifacts Jeg tror det er litt mer kresen enn riva tuner på hva som er artifacts og hva som ikke er det... Rivatuner sjekker jo ikke artifacts...... men den artifact finneren i atitool er litt overfølsom Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 men den artifact finneren i atitool er litt overfølsom Tja, enten er det artifacts eller så er det ikke det. ATITool sier fra hvis det oppstår artifacts. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Joda det er artifacts, men du ville aldri ha sett de i f.eks 3dmark03. I atitool finner den artifacts på 435/380 på mitt 9800xt. Jeg begynner ikke å se bittesmå artifacts noen steder i 3dmark03 før 460/390...... Så den teksturen den tester på må være VELDIG krevende.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du ser ikke artifacts hvis de er veldig små. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 LOL... rammen min sux.. testet max memory på ati tool med mit herc 9800pro@XT som jeg mått skru ned rammen til 355 på grunn av artifacs... Den fant artifacts akkurat på xt hastigheten... 365 mhz... der fant den a.facts... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nå er det 1 problem... før fikk jeg 16989 i 3dmark01 så begynte jeg å klokke litt så fikk jeg 15934 så skrudde jeg TILBAKE slik jeg hadde det når jeg nesten fikk 17k... å nå får jeg bare 15623 hvorfor det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå