Tfosheim Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 10x økning i "lovlig" nedlasting Europeiske nettbutikker melder om rene Klondyke-tilstander. Hittil i år har det blitt lastet ned ti ganger flere "lovlige" sanger enn på samme tid i fjor. Samtidig "frikjenner" en ny rapport fildelere for dårlig CD-salg. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 jeg håper bare at RIAA endelig innser at de skader seg selv mer enn noe annet med sin praksis slik det er i dag. Ingen har noensinne tjent på å gjøre kundene sine sure... Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ingen har noensinne tjent på å gjøre kundene sine sure... Har du aldri hørt om Telenor? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 telenor ja, men det er forskjell på dumme kunder og smarte "kunder" Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Tvert i mot har RIAA sin kampanje mot musikkelskere i USA hatt en sterk effekt og fått flere til å la være å kjøpe musikk i protest, sier rapporten. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 telenor ja,men det er forskjell på dumme kunder og smarte "kunder" Det er bare synd at det er så mange dumme kunder da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ingen har noensinne tjent på å gjøre kundene sine sure... Har du aldri hørt om Telenor? tjener Telenor på gjøre kundene sinte? nei de tjener penger ja, men ikke på de sinte kundene, de bytter til andre leverandører... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Greit nok, men jeg foretrekker fremdeles å kjøpe CD'ene, med den høye kvaliteten det innebærer. Det jeg kunne tenke meg å betale for (i minst 192Kbps kvalitat) er sjeldne trance / goa album som man ganske enkelt ikke finner i butikkene noen steder. Lenke til kommentar
biffo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Greit nok, men jeg foretrekker fremdeles å kjøpe CD'ene, med den høye kvaliteten det innebærer. Det jeg kunne tenke meg å betale for (i minst 192Kbps kvalitat) er sjeldne trance / goa album som man ganske enkelt ikke finner i butikkene noen steder. Det som er trist er at platebutikkene blir mer og mer ensrettede, og det gjør at man ikke nødvendigvis behøver å være så veldig sær i musikksmaken før det viser seg vanskelig å få tak i plater i Norge. Dessverre skjønner ikke platebutikkene og plateindustrien at de skyter seg selv i foten med den taktikken de kjører nå, så vi får bare vente litt til, til Platekompaniet (eller mer sannsynlig Free Record shop) har overtatt alle butikkene.... Så kanskje det går et lys opp for noen? Biffo Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 www.cdon.com for life, baby. Billige plater og de har stort sett det jeg trenger. Men så er jeg kanskje ikke så overvettes sær eller begrensa heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå