Beisfjord Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Sitter å ser etter vifte til en amd xp 2800, og i den forbindelse kom jeg til å tenke på om det følger med kjølepasta eller ei til cpu kjølerne? Vurderer en Thermaltake Silent Boost, men kjekt å vite om jeg trenger å kjøpe kjølepasta også. Litt kjipt å oppdage det etter at man har fått pakken lissom Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Om det følger med eller ei, ville jeg uansett kjøpt kjølepasta i tillegg. De som følger med er somregel ikke så gode Jeg ville kjøpt en tube med As5 uansett Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Enkelte CPU-kjølere kommer med et lag med kjølepasta allerede smørt på... Denne pastaen er "grei"... men jeg bytta til ArticSilver 5 på Lørdag og da sank plutselig temperaturen på CPU 8 grader (AMD Athlon XP 2400+ uklokket) sank fra 57 til 49 grader... det ekke sikkert det følger med kjølepasta, og hvis det følger med så er det ikke top notch... Kjøp en liten tube med Artic Silver 5, kommer til nytte uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå