Aleks_r Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Uansett hva du sier, Axentrix, prøver jeg det. Problemet begynte nemlig etter at jeg flytta musa over på USB. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ser ut til at problemet er blitt ringet rundt . USB til PCI kontoller + Lyd benytter samme IRQ . Det er også en legacy USB instilling i BIOS man bør ha enablet ved bruk av USB keyboard/mus . Og velg ESCD oppdatering i BIOS for reallokering/oppdatering av irq sharing . Ellers er vel å bruke PS2 porten til mus siste utvei . ... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Tusen takk for hjelpen dere har ytt meg, syar2003 og kozesmurf! Ser endelig ut til at jeg kan slakte folk i Postal2, og fly litt i FS2004:ACOF igjen:) Endret 6. april 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hva endte du opp med å gjøre for å fixe det da... ? .... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Nei, nå har jeg testet å enable USB-Legacy, og å flytte musa over på PS2, men ingen av delene hjalp veldig. Eneste forskjellen var at spillene ikke hang seg, men lyden henger seg fortsatt. Jeg tror jeg skal prøve å koble ut USB-Joysticken min, og teste om det er den som trøbler. Selv om det er lite trolig, for den har alltid stått i USB port 1. Endret 6. april 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Si meg en ting : du har Xp -sp1 med usb fixene innlagt håper jeg . (dvs. sp1 med alle kritiske oppdateringer fra windows update) http://support.microsoft.com/?kbid=822603 ..... Skal du feilsøke og ha tips om USB trøbbel / nedlastinger . er denne web siden en meget bra ressurs. ... Endret 6. april 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jada, jeg har XP Pro med SP1, men ikke med USB-fix'er innlagt. Tenker jeg skal laste ned og herje litt nå. Jeg kjører også Windows Update Manager gjevnlig, så det meste av kritiske oppdateringer skulle være installert ja. Endret 6. april 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå