Prebs Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har akkurat kjøpt meg nytt skjermkort.. (Sapphire radeon 9600se) og installerte driverne og skulle til å sette meg ned og spille, men så .. fps'n er utrolig lav (lavere enn det gamle geforce2 mx 400 kortet mitt) og bildet flimrer.. Noen ideer ? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Du burde formatere , eller ihvertfall laste ned detonator destroyer ( hint: google) for å fjerne de gamle nvidia driverne totalt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvilket spill, var det du skulle spille da? Det kortet der er mildt sagt, elendig. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvilket spill, var det du skulle spille da?Det kortet der er mildt sagt, elendig. Ja men det knuser fortsatt et gf2. Lenke til kommentar
Prebs Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 CS - Counter-Strike .. Skulle da ikke være NOE problem og spille det ? Lenke til kommentar
Prebs Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 akkurat det jeg også tenkte når jeg kjøpte det .. Pga jeg spiller bare cs.. Men det flimrer og får dårlig fps Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Har du prøvd: FPS_MAX 300 og Developer 1? Skru også av Vertical Sync! Endret 5. april 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Prebs Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Der ja ! Developer 1 gjorde susen ! Evig takknemmelig Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 ehh , var du ikke fornøyd med 100 fps , developer 1 gjør bare sånn at net_graph etc. viser over 100 fps + at du går litt senere en vanlg ( bug elns) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå