sickboi Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 skal formattere pc, og lurer på hvordan jeg skal gå frem når jeg har installert OS, jeg må vel ha drivere til all hardwaren i maskinen..da dette ikke installerer seg selv under installasjon av OS...eller? av og til virker det som om pc'en har problemer til å finne drivere på en CD, og man må finne den eksakte fila selv, hva er grunnen til dette..? må jo nesten være pc geek for å installere drivere... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Pleier å være installasjon på de fleste drivere som når man installerer programmer. Uansett er det beste å laste ned drivere fra produsentens hjemmeside da disse er oppdatert og ofte gir bedre ytelse enn det som følger med delene... Hvis du har noen spesifikasjoner på hva slags deler du har kan jeg godt hjelpe med å finne de. Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 takk takk:) har nok desverre ingen spesifikasjoner akkurat her og nå... og er ikke tilkoplet inet hjemme, så da er det vel bare å rote frem de gamle cd'ene som fulgte med pc'n, for å installere drivere til diverse hardware! håper jeg ikke har rotet de bort da.... Lenke til kommentar
thoering Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Kan jo være like greit å bare laste ned de nyeste driverne til alle komponenter, og brenne de ut på en CD Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 helt enig....eneste som mangler er en cd brenner... ikke så mange av dem på jobben min gitt *ønske tenkninger* Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Passer ikke under "annet om hardware". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg