Faxofile Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Tidligere skrev jeg et lite innlegg angående når jeg skulle kjøpe bærbar datamaskin. Denne gangen har jeg bestilt litt utstyr fra pcutstyr.no. 1. Først når jeg bestilte det, viste pcutstyr.no til Leveringsgaranti! 2. Når jeg så bestiller varene så legger de seg som "godkjent ordre" 3. Når jeg veenter og veenter og veenter og til slutt ringer dem og spør så sier de at "Beklager vi har problemer med datasystemene våre og du kan ikke få varen i dag, alt går automatisk og vi kan ikke sende noe uten at det er i orden. Men, som plaster på såret skal du få frakten gratis. Du vil få det så snart som råd." 4. Jeg bestilte dette utstyret 29. mars, og det er nå 5 april. Det har altså tatt nesten en uke. 5. Plutselig har leveringsgarantien forsvunnet! på selve siden står det "garantert leveringstid", men linken går ikke til noe! Altså de har fjernet den når det plutselig betyr noe! Jeg har ventet en uke, trodde jeg ville hatt det for lenge siden. Når pcutstyr.no garanterer rask levering og de ikke greier å følge dette opp, så fjerner de garantien. De skylder på datasystemet og greier ikke levere. Hadde de enda sagt i fra at det kunne ta lenger tid en normalt pga systemet så hadde jeg vært litt mer villig til å kunne tilgi dem. Men, når ingenting blir sagt, garantien forsvinner og ingen videre beskjed blir gitt så er dette mer utilgivelig. Jeg kjøpte minnekort jeg skulle ha til påsken, men dette kan jeg tydeligvis bare glemme. Skuffet nå, har man problemer er det mye bedre å si det før kunden merker det! Fy skam pcutstyr.no Lenke til kommentar
dejavu5757 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hei der.. Skikkelig irriterende å gå å vente. Men det er ennå 2 dager med postgang før påske. Kryss fingra...! Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Venter også på at PCutstyr skal få fortgang i sakene. Bestilte onsdag, i dag er det mandag og de har fremdeles ikke fått sendt avgårde varene. Og med tanke på at du bestilte to dager før meg, har jeg ikke håp om motta varene mine med det første. Får heller ikke "garantert leveringstid" linken til å fungere. Under "leveringsbetingelser" står det imidlertid: "Vi sender alle varer som er angitt på lager (lagerbehandlingstid) innen 0-3 virkedager". Har inntrykk av at PCutstyr generelt sett har mye rot i systemene sine. Kan ikke si meg fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå