ok2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Har 1 stk. problem med nettverkskortet... nettverket funker ikke, men internett er 0 problem. Problemet kom etter jeg installerte winXP norsk, hadde tidligere engelsk. har prøvd å installere drivere fra cd'en men får beskjed om at det ikke er nødvendig med XP. Står også under enhetsbehandling at nettverkskortet ikke er installert. Noen som kan hjelpe meg?? Endret 5. april 2004 av ok2k Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Skjønner ikke helt hva du mener. Internett er ok, men nettverket ikke? Har du to kort i maskinen? Hvis du sier litt om konfigurasjon, hvilket kort du har problemer med osv så er det kanskje lettere å gi råd. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) XP brannmur avslått? Kjørt "Veiviser for nettverksinnstallasjon"? Delt rettigheter/filer? Prøvd å innstallere nyeste driver til NIC? Er PC'ene i samme arbeidsgruppe? Samme subnett? Prøvd direkte å aksessere "\\datamaskinnavn"? Innstallert alle protokoller som trengs for noen spill (IPX)? Endret 5. april 2004 av norrick Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Kun 1 kort jo . Internett har jeg ingen problem med, men deling via nettverk, CS osv. osv. funker ikke. Kortet er UNEX NexDIC ND010W. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Stenges pga språkbruk i emnefeltet. Ikke er det veldig beskrivende heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg