svalbard Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 nå har hwb.no skifta navn til netshop.no. Hva synes dere om det nye navnet?? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ikke så bra navn, og hverfall ikke noe bra logo. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Synes det var helt greit, jeg. Bryr meg lite om hva butikken heter så lenge den er bra. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 merket det nettopp når jeg skulle sjekke ordrestatusen.. i mine øyne har ikke navnet så mye og si, men syntes netshop navnet ikke hadde så mye med pc å gjøre...skitt au Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvorfor? var bra som det var syntes nå jeg... Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Vifter med tryllestaven og flytter den til webshoperfaringer. Annet om hardware er det i alle fall ikke Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Netshop høres litt "cheesy" og billig ut, som en amerikansk nettbutikk for nybegynnere. Får en "selg mer" følelse, hardwarebutikken var mere godt norsk. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 likte navne hwb mye bedere Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Skjønner ikke hvorfor. Likte Hardwarebutikken 100 ganger bedre. Med mindre de ble tvunget til å bytte for en eller annen grunn, så må det være et av de rareste navnebyttene jeg noen gang har vært borti. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Synd, da de har begynt å bygge seg opp et brukbart merkenavn nå... Så lenge de beholder hwb.no en stund så skal det vel gå bra Lenke til kommentar
OeO Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 ta det med ro, dere kan sikkert bruke www.hwb.no en stund til, får dere ihvertfall følelsen av at dere handler hos hwb.. hehe. greit navnbytte, lettere for folk å huske hvis man ikke har hørt om det før da... Lenke til kommentar
olavr Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hardwarebutikken var etter min mening et mye bedre navn, den nye logoen er heller ikke spesielt spennende. Netshop blir liksom mer borte i mengden, et dårlig valg....bytt tilbake! Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 netshop burde selge vifte griller har bestilt shuttle der men fant ikke vifte griller der.. men uansett jeg er fornøyd Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hmm likte hardwarebutikken mye bedre som navn... jaja Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Dette burde de hatt mer research på før de gjorde! Om de da ikke ble tvunget til å bytte navn "netshop", nei fysj!! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg likte også hardwarebutikken best, men netshop er greit det. Blir sikkert vant til det ganske snart Lenke til kommentar
bruno Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hm, Netshop var vel en av de første og beste webshopene i Norge, dessverre gikk butikken ned da ville satse på andre ting enn data og samtidig ble med på priskarussellen. Netshop holdt vel egentlig til i Drammen, men det er hyggelig at navnet dukker opp igjen, til og med med samme logo. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 netshop blir for generisk.. gudene veit hva de selger lissom hardwarebutikken er lissom meget klart, + "hwb.no" var fint å huske Lenke til kommentar
elr0nd Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hm, Netshop var vel en av de første og beste webshopene i Norge, dessverre gikk butikken ned da ville satse på andre ting enn data og samtidig ble med på priskarussellen.Netshop holdt vel egentlig til i Drammen, men det er hyggelig at navnet dukker opp igjen, til og med med samme logo. Gamle Netshop var den værste møkkabutikken jeg noengang har (forsøkt) handlet med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Huff, dette var ikke bra. "Netshop"? Tøysenavn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå