Crusader* Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg skal kjøpe meg et nytt headset og det skal koste meg max 500 kroner alt i alt. Jeg har ikke så mye peiling på hva som er bra og ikke så tenkte jeg kunne spørre så jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 har sett litt på disse da, noen som vet om de funker eller er de bare dritt ? Koss Ur 40 Lenke til kommentar
thoering Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Portabelt: Koss PortaPro, 350kr + frakt Ikke-portabelt (typisk store, feite headsett med 3 meter ledning): Koss 3aa, men blir noen hundringser mer! Finnes forøvrig mange tråder om dette fra før av. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) har sett litt på disse da, noen som vet om de funker eller er de bare dritt ? Koss Ur 40 Har 2 ur 40's, de er bra... men leverer ikke så klar bass synes jeg, men de koster jo 350, så det er jo jævlig bra value for pengene med tanke på kvalitet/pris. Dessuten har du livstidgaranti? Med mindre koss endra på det... En ting til er at portapro er jævlig vonde etter en stund (med mindre man bruker comfort light som er noe dritt). UR40 blir man aldri sliten av å bruke, de passer bra rundt ørene... Men kjøper du UR40 anbefaler jeg deg å stikke til clas eller noe sånt og kjøpe minijack extender med eller uten volumkontroll (med = ). Endret 5. april 2004 av SineTwo Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Finnes forøvrig mange tråder om dette fra før av. VELDIG enig her, vær snill og bruk søkefunksjonen. Totalt energi forbruk fra alle som poster på tråden din = 20x mer enn hvis du hadde søkt deg frem på egenhånd. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 takk takk, da går jeg for disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå