FalcoN200285 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 ok!!! jeg har bestemt meg for 9600xt. men hvem er merkene er best!!!!! jeg har jo tenkt å clocke litt da!!! asus? powercolor? sapphire? vet dere om andre flere produsenter? sapphire er vel best eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Asus har en meget bra kjøleløsning men de er dyre! Jeg personlig ville kjøpt PowerColor Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Powercolor er billige men har til gjenngjeld en crapy kjøleløsning Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Jeg tror jeg ville gått for Sapphire.. Har hørt mest positivt om det merke.. også er det faktisk en 50-lapp billigere enn PowerColor Kjøleløsningen på PowerColor funker vel helt fint nå... tror de har ordna opp.. ?? Asus får et lite minus for prisen som er drøye 200 kr. over Sapphire... Tror ytelsen er omtrent helt den samme Endret 5. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Smaken er baken Kanskje Asus, men de er litt dyre. PowerColor har jeg bare gode ting å si om, både når det gjelder klokking og varmeutvikling Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Powercolor er billige men har til gjenngjeld en crapy kjøleløsning Fiksa for lenge sida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå