hifiman Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Hei!! Skulle hatt meg ny psu, men vet ikke hva jeg skal ha Noen som har et bra forslag ? Har 4 kabinett vifter, katode lys , Amd cpu og en harddisk Jeg skal ikke drive med noe overklokking Helst ikke så dyr... Takk Endret 5. april 2004 av hifiman Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) hva med en f/s 350w fra microplex.no til 600kr psu'en skal vist vært målt til over 400w ellers kan du bruke prisguiden, men hold deg unna q-tec Endret 5. april 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hva med en f/s 350w fra microplex.no til 600krpsu'en skal vist vært målt til over 400w ellers kan du bruke prisguiden, men hold deg unna q-tec Hold deg langt unna q.tec Har en selv som snart skal i søppla...tror nesten den er på 100 dB Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 F/S og Mist modellen som er basert på F/S 350W virker bra. Har selv prøvd begge og de er stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå