kvikks Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) prøver heller ikkje å vinne Slik som resten av MS produktene.. den kunne eg ha spart meg for ja... litt drøyt. fra post skrev eg at dette var mine subjektive meninger, kun første post er ikkje dette skrevet... min erfaring, derav min subjektive mening. Endret 7. april 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 men du gir uttrykk for at det er slik det er, ikkje at det er di meining Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 men du gir uttrykk for at det er slik det er, ikkje at det er di meining mulig språkføringen kan oppfattes slik, men når eg skriver i postene at det er min subjektive mening og erfaring kan det ikkje være et problem... eller? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg anbefaler Apache på en Debian box. Lett å vedlikeholde, sikkert og dønn stabilt. Det er faktisk ikke vanskelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå