blink182 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er det mulig å gjøre noe med dette kortet? Isåfall klokke hvor mye? Eller er det mulighet for å modde det til PRO utgave? Lurte også på kjøler som er lydsvak. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 du har den fette zalma heatpipe her http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm å mode `se` til `pro` VEt jeg ikke noe om jeg lurte på det jeg også for en stund siden!! Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Med Softmodda Driver (Catalyst 4.3) fikk jeg GPU : 384,75mhz og Ram : 344.25mhz til å funke uten artifacts. Og orginalt står kortet på 276mhz på begge hos meg. Rimelig grei økning. Til og med standard kjøler Bare synd at kortet ikke har mulighet for PRO mod mangler 4 pixel pipelines, men jeg fikk da banka den 4mhz over PRO standard hastighet på både ram og gpu. Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Forresten er det mulig å flashe inn en PRO bios på kortet mitt selv om det har kun 4 pipelines? Dette vil kanskje ikke funke så bra.. Eller? Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Glem hele greia, Må nok heller kjøpe nytt kort.. Dumme Sapphire kortet... Finne en Powercolor sak istedenfor Noen som vil kjøpe Sapphire Radeon 9800SE ? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Glem hele greia, Må nok heller kjøpe nytt kort.. Dumme Sapphire kortet... Finne en Powercolor sak istedenfor Noen som vil kjøpe Sapphire Radeon 9800SE ? Du får benytte deg av angrefristen da, om du ikke har hatt det i mer enn 14dager. Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Har jo desverre det, kan jo "grille" det og ta på garanti.. Hatt det siden før jeg fikk nyss om de softmod greiene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå