thomasjo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) har asus a7v8x MB, Radeon 9200 vivo 128 mB - størrer agp 8x (3.0) har siste BIOS og den sier at agp 8x er igang, samt fastwrite. Men i Windows xp pro SP2, har jeg ikke agp ogfastwrite aktivt! sier den. i oversikten (properties) til ATI kortet, sier den bare at AGP is off, setter jeg den til AGP 4x eller 8x og restarter, kommer den bare opp igjen som OFF. Noen som har vært borti dette? help!! (jeg hadde fiksa dette før, og installerte nytt OS, etter fått ny HD etc, men husker ikke hvordan jeg gjorde det) .t ps: [url="http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202504"]http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202504[/url] gir tabell og sier støttet DX er 8.1, jeg har innstallert 9. kan det være grunnen? Endret 5. april 2004 av thomasjo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Chipsett drivere på plass ? Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Chipsett drivere på plass ? ja. ASUS sine 4 in 1 - drivere for agp 3 etc innstallert også. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Vel, det er ingen grunn til å ha AGP 8x aktivert på det kortet(Eller noen andre). Tester viser liten, nærmere ingen forskjell i ytelse hvis du aktiverer AGP 8x og ikke "bare" kjører 4x. Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Vel, det er ingen grunn til å ha AGP 8x aktivert på det kortet(Eller noen andre). Tester viser liten, nærmere ingen forskjell i ytelse hvis du aktiverer AGP 8x og ikke "bare" kjører 4x. joda, men poenget mitt er at INGEN agp er aktiv, ikke engang BARE 4x Dessuten, hvis jeg skal kunne kjøre uten problemer ser jeg ikke noe grunn til å ikke ha den aktiv... jeg spurte om noen hadde en løsning ikke synse på forskjeller. .t Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Kan være en bug i sp2? mulig det ja! når jeg tenker etter var det vel i orden FØR jeg innstallerte Sp 2. okidoki. skal jaggu prøve med en test innstall av XP på en disk. takker for innspill! .t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå