knutby Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har ikke lest hele diskusjonen har, men det er tøft at Norge begynner å ligne de mere normale landene vi har på jorda... Er si kjett å leve i et sånt lite idyllisk land hvor det blir en landsnyhet at det var noen som kanskje hørte et skudd ettellerannet sted i sentrum... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Så det er tøft at enkelte tar det de vil ha, uansett om menneskeliv står i veien? Det burde skje oftere at politiet rykker ut mot tungt bevæpnede kriminelle som skyter både mot dem og tilfeldige forbipasserende? Du var, hva.. ? 16-17 år? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er faktisk 18... snart 19. Et land uten Ran voldtekt og Mord er utenkelig. Norge er rett og slett kjedelig! Drar til USA snart og der skal jeg klore meg fast til byen hvis jeg må dra. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har ikke lest hele diskusjonen har, men det er tøft at Norge begynner å ligne de mere normale landene vi har på jorda... Er si kjett å leve i et sånt lite idyllisk land hvor det blir en landsnyhet at det var noen som kanskje hørte et skudd ettellerannet sted i sentrum... Applaus! Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er faktisk 18... snart 19. Et land uten Ran voldtekt og Mord er utenkelig. Norge er rett og slett kjedelig! Drar til USA snart og der skal jeg klore meg fast til byen hvis jeg må dra. Får håpe du ikke blir voldtatt og drept da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Et land uten Ran voldtekt og Mord er utenkelig. Så jo flere voldelige beboere et land kan skilte med, jo bedre er det? Du skjønner at et normalt, oppegående menneske vil påstå det motsatte, ikke sant? Vold i det virkelige liv skader mennesker direkte og indirekte, både fysisk og psykisk.. men det er vel bare kult, eller hur? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 han må virkelig stoppe å se på filmer, det er tydlig at visse folk blir påvirket av film, selv om de er 18 Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er faktisk 18... snart 19. Et land uten Ran voldtekt og Mord er utenkelig. Norge er rett og slett kjedelig! Drar til USA snart og der skal jeg klore meg fast til byen hvis jeg må dra. Saa et land med mer ran,voldtekt og mord er liksom ikke saa kjedelig da? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 For å få Norge til et kjekkere land så får vi satse på at Lof***** blir voldtatt med en elektrisk buttplugg. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du skjønner at et normalt, oppegående menneske vil påstå det motsatte, ikke sant? Vold i det virkelige liv skader mennesker direkte og indirekte, både fysisk og psykisk.. men det er vel bare kult, eller hur? Ja, jeg forstår hva du mener. Men jeg blir bare så søvnig av å bo i Norge, det er liksom litt for lett. Nå hadde det sikkert hvert en forbedring om jeg hadde flytta til Oslo... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Oslo er sikikelig farlig , har blitt rana 2 ganger, blitt forsøkt ranet 4 ganger, havna i slosskamp 5 ganger, nesten havna i slosskamp 2 gager, men så virker det som at folk bare vill plage meg, vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du skjønner at et normalt, oppegående menneske vil påstå det motsatte, ikke sant? Vold i det virkelige liv skader mennesker direkte og indirekte, både fysisk og psykisk.. men det er vel bare kult, eller hur? Ja, jeg forstår hva du mener. Men jeg blir bare så søvnig av å bo i Norge, det er liksom litt for lett. Nå hadde det sikkert hvert en forbedring om jeg hadde flytta til Oslo... Hva med å dra ned til Kabul eller Faluja for å bosette deg der da? Er ingen som tvinger deg til å bo i dette "lette" landet...har det faktisk ikke så lett jeg Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Oslo er sikikelig farlig , har blitt rana 2 ganger, blitt forsøkt ranet 4 ganger, havna i slosskamp 5 ganger, nesten havna i slosskamp 2 gager, men så virker det som at folk bare vill plage meg, vet ikke hvorfor Må være noe med deg - har ingen poblemer med sånt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 ja jeg vet, ingen av vennene mine har disse problemene. det ser ut som at jeg altig er på feil sted til feil tid Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du skjønner at et normalt, oppegående menneske vil påstå det motsatte, ikke sant? Vold i det virkelige liv skader mennesker direkte og indirekte, både fysisk og psykisk.. men det er vel bare kult, eller hur? Ja, jeg forstår hva du mener. Men jeg blir bare så søvnig av å bo i Norge, det er liksom litt for lett. Nå hadde det sikkert hvert en forbedring om jeg hadde flytta til Oslo... Hva med å dra ned til Kabul eller Faluja for å bosette deg der da? Er ingen som tvinger deg til å bo i dette "lette" landet...har det faktisk ikke så lett jeg Meldte meg på i Telemarksbataljonen og håper på utenlandstjeneste... Tjene fett med Norske kroner og bo et annet sted. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du skjønner at et normalt, oppegående menneske vil påstå det motsatte, ikke sant? Vold i det virkelige liv skader mennesker direkte og indirekte, både fysisk og psykisk.. men det er vel bare kult, eller hur? Ja, jeg forstår hva du mener. Men jeg blir bare så søvnig av å bo i Norge, det er liksom litt for lett. Nå hadde det sikkert hvert en forbedring om jeg hadde flytta til Oslo... Hva med å dra ned til Kabul eller Faluja for å bosette deg der da? Er ingen som tvinger deg til å bo i dette "lette" landet...har det faktisk ikke så lett jeg Meldte meg på i Telemarksbataljonen og håper på utenlandstjeneste... Tjene fett med Norske kroner og bo et annet sted. Da bør du vel kanskje ikke opplyse om holdningene dine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå