Gå til innhold

Ran i stavanger

Octavian

Anbefalte innlegg

Har på følelsen at det er østeuroperee som står bak ranet.

HAH!! Ka sa eg!?

Tre svensk-albanske menn ble i går pågrepet i Gøteborg, siktet for millionranet som endte i drap i Stavanger.

Forbindelseslinjen mellom de to grupperingene er at en norsk-jugoslavisk 24-åring, som nå er etterlyst i forbindelse med ranet, skal ha et tett samarbeid med lederen av den svensk-albanske mafiaen hvor de tre nå er pågrepet.
Ka i helsiken sa eg? Jaja her er mer info http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=222423

God natt! :sleep:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
$k$

Skrevet: 07/04/2004 : 18:35

Bruker

DEt er forferdelig hvor galt det kan bli!

Og siden vi ikke har dødsstraff i norge så kommer jo disse mennene ut igjen og da har de sikkert enda en plan klar.

Det er en grunn til at man ikke praktiserer dødstraff i Norge. Dessuten blir det helt fjernt å spekulere i om de har en ny plan klar når de kommer ut av fengselet nå.

Lenke til kommentar
$k$

Skrevet: 07/04/2004 : 18:35

Bruker

DEt er forferdelig hvor galt det kan bli!

Og siden vi ikke har dødsstraff i norge så kommer jo disse mennene ut igjen og da har de sikkert enda en plan klar.

Det er en grunn til at man ikke praktiserer dødstraff i Norge. Dessuten blir det helt fjernt å spekulere i om de har en ny plan klar når de kommer ut av fengselet nå.

så sant så sant, men når de først dreper en politimann og skyter rundt seg begynner man å lure på hva som skjer inne i hodene deres...

Lenke til kommentar

Nei.

Disse forbanna råtassene fra østeuropa blir bare mer og mer organiserte. :nei:

Og så slipper vi de inn ?! :mad:

Herregud.

De kan komme seg på trynet ut. (Det gjør meg sint at vi "importerer" kriminalitet og arbeidsløshet. Vi har da nok fra før IMO!!)

Jeg HÅPER politiet får fiksa opp. :yes:

Lenke til kommentar

De kan komme seg på trynet ut. (Det gjør meg sint at vi "importerer" kriminalitet og arbeidsløshet. Vi har da nok fra før IMO!!)

De som foreløpig er tatt importerte seg selv fra Sverige :p

Joa.

Men det er nærme nok det da. :laugh:

Tenker egentlig generelt da.

Men også, hvorfor må de komme hit å stjele "våre" penger ? Drepe "vårt" politi ? Ødelegge "våre" norske landsmenn ? Brenne "våre" biler?

Nei. Er ingen rasist eller noe. Men det meste burde da bli strengere.

(Hvem som slipper inn i landet ? Hvorfor skal vi la kriminelle innvandrer bli her ?

- Har ikke noe imot innvandrer men er pinadø meg lei de kriminelle og frekke!! Go on - Ask people from Oslo a question!

Hater også intenst Norske kjeltringer. )

:hmm:

Lenke til kommentar

Hm, det er litt rart hvordan alle snakket om hvordan denne politimannen som ble drept var både ubeskytta og ubevæpna når det i dag(eller var det i går?) kom fram at han brukte skuddsikker vest og hadde en mp5 i setet ved siden av seg ._o.

edit: link

Endret av Soldier_448
Lenke til kommentar
Hm, det er litt rart hvordan alle snakket om hvordan denne politimannen som ble drept var både ubeskytta og ubevæpna når det i dag(eller var det i går?) kom fram at han brukte skuddsikker vest og hadde en mp5 i setet ved siden av seg ._o.

Har det så mye å si? Han er like død...

Lenke til kommentar
Hva med å ta dritten din i politikk/religion delen? Her snakker vi om ranet.

Ja. Beklager. ;)

Uansett er det jo flott at de har tatt 3 av dem. (De hevder visst at de har vært i Sverige hele tiden og skal ha bryllup på Lørdag. )

Hmmm.

Lenke til kommentar

Har det så mye å si? Han er like død...

Skuddsikker vest mot 7.62 mm ammo = eid

Skuddsikker vest mot 9mm ammo = mulig å overleve

Politiet har ikke mye å stille opp med når de skumle gutta kommer med store våpen. De MP5-ene deres har ikke mye å stille opp med mot AG3, det er iallefall sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...