Gå til innhold

NV40 3DMark 2003 scores revealed


b0nna

Anbefalte innlegg

Hallo, toppkortet til ATI koster også 5000-6000 kr nå! Tror ikke de kommer til å prise toppkortet i neste generasjon noe særlig billigere. Det er ingen som har sagt at nv40 gir mye for pengene, men det ser fremdeles ut til at det blir det råeste skjermkortet inntil ATI eventuelt matcher det.

 

Tror folk skal begynne å tenke seg om før de poster av og til, selv om de er sykelig opptatt av ett merke eller ett annet.

 

Forresten så synes jeg det er fint at det er noen som er villig til å cashe ut 5k for grafikk kort, for det er dem ATI/Nvidia tjener penger på. Det gjør at folk som meg som kjøper kort i mellomklassen må betale mindre

 

Hilsen Insanity (Som kjøper hardware etter andre kriterier enn merke!)

 

 

peonget mitt var jo nettop det. folk må bør kjøpe "hardware etter andre kriterier enn merke" og heller ikke bare hva som er yter det mest ekstreme. Du tror at mellomklasse kortet ditt blir noe billigere når et par stk kjøper toppmodellene?

 

Du tror ikke kanskje mellomklassekortene ville blitt billigere om flere kjøpte dem? (og altså færre kjøpte toppmodellene)

 

Folk nå har lagt planene klare for NV40 innkjøp bør gjerne gi det en tanke til. Tross at ATi skulle komme med et skjermkort som yter dårligere, kan det være det gir mye mer for pengene.

 

Toppkortett til ATi koster ikke 5-6k nå. Det er å snappe opp til under 3900kr.

Siden ingen vet hvilke priser ati/cO setter, bør en kanskje vente å se.

 

Prøver å få andre til å komme med synspunkter, og gjerne diskutere litt. Om du sikter til at folk skal komme med identiske inlegg, og altså at forumet her skal bli ensrettet, så bør du kanskje skifte arena for "diskusjon".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfår kan ikke folk kjøpe det merke/model de selv vil !

 

vent til ati kommer med sin model,kanske mere for pengene eller

mere ytelse !

 

nei,vi bryr oss alt for mye hva naboen har eller ikke har.og slik bør

det ikke være.hvis noen kjøper 6800/6800 ultra synes jeg det er

moro for dem.ikke hva jeg selv ville ha kjøpt eller hva som gir mest

for pengene dine.

 

bryr meg lite om naboen kjøper "opel" eller "ford" så lenge han

selv er fornøyd med bilen eller...

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...