Gå til innhold

NV40 3DMark 2003 scores revealed


b0nna

Anbefalte innlegg

Skal vi se litt tilbake??

 

____________________________________________________________________

As for performance, the Nvidia NV30 card will be about 30 per cent faster than Radeon 9700 PRO in FSAA, Anisotropic filtering is set for maximum settings.

 

Performance wise you should be able to see 20000 to 22000 3dmarks 2001 SE on the fastest processors but we will keep our powder dry on those claims until we've seen it in action.

 

http://www.theinquirer.net/?article=6260

 

 

____________________________________________________________________

Vell, eg syns eg ser at dei seie at dei ikkje skal fastslå noke før dei får sjå det i tilfellet du drar fram. The Inqiuer har dessuten hatt rett mange gonger og, men når dei basserer seg til dels på rykter som dei fisker fram kan en ikkje forvente at alt e rett.

Sjøl om man skal ta dinna poengsummen på 12000 3dmarks med ei klype salt kan det fortsatt hende at det er sant. "Selg ikkje skinnet før bjørnen er skutt", det gjelder i begge vegar, både at man ikkje skal ta det for gitt at ryktet er oppspinn, og at man ikkje skal ta det for gitt at det er sant.

 

Litt kritisk bør man vere, men ikkje slakt alle håp, det er jo tross alt berre morro når ting beveger seg framover i markedet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NV40 burde klare over 10000 i 3DMark03 hvis den skal leve opp til å være dobbelt så rask som FX5950 Ultra! Så ca 12K pluss minus litt burde stemme.

 

Mitt Radeon 9800 PRO sliter med Far Cry i 1024x768 med alle detaljer på Very High og 4X AA!!! Så vi trenger virkelig NV40 og R420 hvis de kommende spilla skal ha like krevende grafikk som f.eks Far Cry. Jeg skal iallefall kjøpe nytt...

Må vel vente til slutten av Mai eller begynnelsen av Juni før de nye korta er på lager i norske nettbutikker... :cry:

Lenke til kommentar
1. Det holder med slike smileys som dette >> :wow:

 

2. Jeg lener meg bak i stolen og venter i spenning på desse kortene, jeg venter heller til de blir lansert og kommenterer ytelsen deres da :)

Samme her :)

Koster vel skjorta når dem kommer ut i butikken oxo.

Lenke til kommentar
Håper denne skjermkort generasjonen blir BRA! Håper på bedre enn det som er vist der!

 

:thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

bedre enn det? , tviler STERKT på det , du forventer tydeligvis fotorealistisk grafikk mens du sitter å ser på en dataskjerm? :roll:

Skulle nesten tro det, men det er nok noen år til vi får fotorealistisk grafikk :p

Lenke til kommentar
NV40 burde klare over 10000 i 3DMark03 hvis den skal leve opp til å være dobbelt så rask som FX5950 Ultra! Så ca 12K pluss minus litt burde stemme.

 

Mitt Radeon 9800 PRO sliter med Far Cry i 1024x768 med alle detaljer på Very High og 4X AA!!! Så vi trenger virkelig NV40 og R420 hvis de kommende spilla skal ha like krevende grafikk som f.eks Far Cry. Jeg skal iallefall kjøpe nytt...

Må vel vente til slutten av Mai eller begynnelsen av Juni før de nye korta er på lager i norske nettbutikker... :cry:

Vel, kanskje diverse andre hardware som trekker deg ned? spiller det glatt i 1280x1024 med samme instillinger som deg.

 

Men må si meg enig i at vi trenger noen skikkelig bra brikker nå, 9800 var vel omtrent en overclokket 9700, og ikke la meg starte på hvor dem kan trykke XT serien sin. Overprisa kort........

Lenke til kommentar
enig, men kan jo være NVIDIA har gjort en shikkerlig jobb denne gangen som skutt gullfulen innen teknologisk framskritt.......

Du får selv ~7000 i 3DMark03 med R350, er det da virkelig så utenkelig at NV40 vil få over 12000? Det virker ganske sansynelig spør du meg. 3DMark03 er veldig GPU begrenset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...