Rikky Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) WOHOOO! Dette har jeg ventet lenge på! Endret 5. april 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Chris Sawyer, skaperen av Transport Tycoon og Rollercoaster Tycoon, jobber med et spill som heter Locomotion. Dette er Transport Tycoon-etterfølgeren så mange har ventet lenge på. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Dette må være en av de mest spennende PC Spill nyhetene jeg har hørt på lenge, dette kan bli bra saker. Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Heh, skjermbildene er jo fra Transport Tycoon Deluxe.... Gleder meg! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) *Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeede seg* ! Spiller forreste Transport Tycoon deluxe rett som det er=) (windows versjon) Endret 5. april 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Heh, skjermbildene er jo fra Transport Tycoon Deluxe.... Nei, det er akkurat det de ikke er. :-) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Aah, deilig! Gleder meg nå! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Heh, skjermbildene er jo fra Transport Tycoon Deluxe.... Nei, det er akkurat det de ikke er. :-) Jøss... Samme grafikk som på enern? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Her er skjermbilder fra Transport Tycoon Deluxe: http://www.mobygames.com/game/shots/gameId,535/ Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Heh, skjermbildene er jo fra Transport Tycoon Deluxe.... Nei, det er akkurat det de ikke er. :-) Jøss... Samme grafikk som på enern? Og meg gjør det nada, at grafikken er som den er. Får bare den gode gamle følelsen da, som når jeg spiller TTD. Håper bare ikke at spillet blir overpriset da. Internet-utgivning hadde vel vært ideelt for et slikt spill. Endret 5. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 men...skal de kjøre 3d i den grafikken...? ... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 På bildene i artikkelen ser det ut som de skal bruke det gode gamle "isometric view", altså 2D. Ikke at det nødvendigvis er negativt. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Konge! Getting the gameplay right in Locomotion was always the top priority, and other aspects of the game, like the graphical style, were designed specifically to work well with the gameplay. Given that the gameplay mostly involves construction and world-watching, two things become a priority--firstly, that the player can see everything on the screen at the maximum level of detail so they can always see what's going on without having to constantly move, rotate, and zoom the view around to home in on individual objects, and secondly, that the construction process be presented in a clear and consistent way so that players can quickly get a feel for whether track or road sections will fit, without having to worry about the perspective making things different sizes depending on [distance]. The isometric viewpoint suits both these issues perfectly. It gives maximum detail regardless of how near or far objects are from the screen, and it gives a very consistent view for the construction process. It also allows much more to be seen onscreen at any one time and makes the game feel like it's your own toy world you're playing in, a bit like looking down at a tabletop train set. Ser ut som det blir 2D ja. Endret 5. april 2004 av alexf Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Tøft! Dette blir gøy. Kult å se at noen tør å bruke 2D. Alt for mange har kastet seg på 3D-bølgen som mange ganger fører til dårligere gameplay. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Heh, skjermbildene er jo fra Transport Tycoon Deluxe.... Nei, det er akkurat det de ikke er. :-) Jøss... Samme grafikk som på enern? Absolutt ikke samme grafikk. Locomotionh har en mye større detaljegrad enn TTD og det ser nå unektelig mye bedre ut, men nå har jo grafikken aldri stått i sentrum for TTDs suksess, la oss håpe at spillet blir minst like bra!!! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Mine første tanker/spørsmål: 1. KUUULT! 2. Flere transportmuligheter? Som hva da? Kan ikke komme på noen som ikke ble brukt i TTD. Unntatt hest og kjerre. 3. Mulighet for å kjøre høy oppløsning? 4. ENDELIG har de fjerna 90* svingene på jernbanen. Nå gleder jeg meg, og håper at flere spillgiganter kommer ut med gode oppfølgere til store spilltittler. Lenke til kommentar
oz-man Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Angående flere transport alternativer... synes jeg så trikkespor i veien, og en trikk som kjørte oppover ei gate på ett av screenshotsa...qlt... Lenke til kommentar
lindset Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Jeg var helt hekta på enern, og jeg kommer sikkert til å like dette også... men grafikken kommer nok til å hindre mange i å kjøpe spillet. Greit nok at det er flere detaljer, men spillet ser fortsatt ut som noe fra 1996 Ser nesten ut som de (eller han) prøver å holde seg til 256 farger.. se f.eks. overgangen fra snø til gress Endret 7. april 2004 av lindset Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) å herreguuuud! å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herreguuuuuuuud! vet ikke hva jeg skal si, er målløs! hihihiiii, nå skal jeg sitte her på stolen og storglise til jeg får krampe, og så skal jeg smile enda litt til, for dette var GLANYHETER! *snurre rundt på stolen i glede* men grafikken kommer nok til å hindre mange i å kjøpe spillet. Greit nok at det er flere detaljer, men spillet ser fortsatt ut som noe fra 1996 ... ... .... ... bwahahaha hahaha...haha... saklig morsom du er, da... Endret 7. april 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 beste nyheten på lenge, doom3 og hl2 er ingenting i forhold Lenge leve 2d! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg