fredde Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Etterhvert så ønsker jeg å bytte deksel på min nye T630, er det noen som vet hvor mye det koster sånn ca. ? Er det lov til å bytte dette selv uten at det går utover garantien ? Mvh Fredde Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Du burde gå til et SE verksted. Da bytter de deksel for deg, og du beholder garantien. Koster ca. 500kr. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Du burde gå til et SE verksted. Da bytter de deksel for deg, og du beholder garantien. Koster ca. 500kr. Ok, ikke værre :-) da tenker jeg vi går for det etterhvert... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har gjort dette selv et par ganger, og det er langt bedre enn å bytte deksel selv, synes jeg. De passer på at det ikke kommer noe støv bak glasset osv, også har man faktisk garanti på jobben de har gjort, så man kan klage hvis man er misfornøyd. Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 kjøp ripefjerningspolish hos clas ohlson. 19 eller 29kr. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ripefjerningspolish = latterlig produkt som ikke virker Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Funker fint det. Hadde masse riper på Qtek'en min. Satt en god stund og gnukket med polish og alt forsvant. Endret 5. april 2004 av Swag Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ripefjerningspolish = latterlig produkt som ikke virker Har ikke virka noe til meg heller. Men etter 7 min. sa jeg stopp. Da orka jeg ikke mer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ripefjerningspolish = latterlig produkt som ikke virker Har ikke virka noe til meg heller. Men etter 7 min. sa jeg stopp. Da orka jeg ikke mer Nettopp. Du må pusse mye lenger, og hardt. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 En kompis skulle skifte deksel på sin t610 (på et SE verksted), men det ble ikke noe av, for det kostet 750 kr!! Hva er vitsen?! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 kjøp ripefjerningspolish hos clas ohlson.19 eller 29kr. Går dette på p800? Tenkte pga touchskjermen... har fått endel småriper i min etter at jeg har brukt den uten tastatur.. er så ekkelt emd det tastaturet... Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 nei, tenkte tanken selv på min p800, men det vil ikke fungere pga skjermen :s. Og ang. andre skjermer (ikke touch), så må du pusse HARDT, i ca 10minutter. Søk litt om displaypolish, så finner du ut av det. Det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå