ebso86 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ford Transit Connect X-Press: Verdens raskeste postbil? Hva får du hvis du kombinerer praktisk bruk med rå kraft?Da må resultatet bli noe som Ford Transit X-press, bilen har karroseriet til en Transit Connect og motor og bremser fra en Focus RS. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Toppfart bare 210 Faren min sin std. Opel omega drar lett 230 på vei til danmark gjennom sverige Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Siden når ble Opel Omega en "postbil" da? Og den person som kjører 230 gjennom Sverige er intet mindre enn en komplett idiot. Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Hmm.. Artikkelen virker som den er klippet ut og oversatt fra engelsk: 2.0L turboladet og intercooler-kjølt 16v DURATEC RS motor På engelsk blir vel det "2.0 Litre Turbocharged and intercooled ..." Skjerpings! Edit: På norsk er det jo mer korrekt å bruke "ladeluftkjøler" Endret 5. april 2004 av DeadLock Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 har sittet på med raskere brødbiler her hjemme jeg.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Siden når ble Opel Omega en "postbil" da?Og den person som kjører 230 gjennom Sverige er intet mindre enn en komplett idiot. 230 er da ikke problem 5 om morra'n på motorvei i sverige(Ikke EN sjel på veien på flere timer) Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Siden når ble Opel Omega en "postbil" da?Og den person som kjører 230 gjennom Sverige er intet mindre enn en komplett idiot. 230 er da ikke problem 5 om morra'n på motorvei i sverige(Ikke EN sjel på veien på flere timer) hvilken motor er det i den opel omegaen? Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 alt fra 2liter på 115hk til 3liter på 204hk finnes i omega. Og jeg tror du skal klare over 200 selv med den lateste motoren Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ja, tror det er en ganske lat en som sitter i'n. var forresten ikke så lenge oppe i 230 Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) 230 er da ikke problem 5 om morra'n på motorvei i sverige(Ikke EN sjel på veien på flere timer) Fremdeles idiot. Vil tippe at de siste 10km fra 220 til 230 tok mer enn et par sekunder... Endret 6. april 2004 av Shimano Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 På engelsk blir vel det "2.0 Litre Turbocharged and intercooled ..." Hele den setningen du refererer til er jo dårlig når det kommer til setningsbygging. Vært bedre med feks; bla, bla, bla... turboladet 2 liter med ladeluftkjøler og 4-ventils teknikk. Den er fra duratec-serien til Ford. Og vær så snill, ikke la dette bli enda en hvor-dum/teit-du-er-når-du-kjører-fort-i-utlandet-tråd... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) 230 er da ikke problem 5 om morra'n på motorvei i sverige(Ikke EN sjel på veien på flere timer) Fremdeles idiot. Vil tippe at de siste 10km fra 220 til 230 tok mer enn et par sekunder... Er fullstendig klar over at det er idioti, men det var ikke akkurat over lengre tid. (Mere 0-230 for å si det sånn) og jeg sov faktisk mens det skjedde(Utrolig lyddemping i den bilen), ble vekka av far som skulle vise meg speedometernåla Endret 6. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Faren din er virkelig kul som vekker deg for å vise hvor fort dere kjører Btw, tøff pizzabil den Ford'n Lenke til kommentar
gixer Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Btw, tøff pizzabil den Ford'n Skulle hatt en sånn en på jobben ja. Hadde kanskje gått litt ut over pizza'en, men pytt hva gjør det no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg