Gå til innhold

ventetid på mail fra telebutikken.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært netcom, ville jeg vel aldri ha gitt disse folka muligheten til og selge så billige mob m/abo. når de har så dårlig suport på email :thumbdown: iverfall når de er billigst. Kansje ikke interessert i og selge....hvem vet, vi får vente i spenning og se om de sender noe mail snart......1uke-> jaja...

Lenke til kommentar

Uten å svare direkte på posten spørsmål så vil eg komme med ein del tips /råd om kva mailer til webshoper bør inneholde for å bli behandla.

 

Ved etterlysning eller generelle spørsmål sett inn:

 

Fullt navn, bestillingsordre / produktnr, gjerne full adresse også.

 

Viss dette står i mailen er det nok mykje enklare og raskare for nettbutikkane å behandle mailen.

 

Eit eksempel på mail som vil være vanskeleg å behandle:

----------------------------------------------------

Hei

Hvor er harddisken/telefonen/pc/o.s.v min!!

 

hilsen

Jan

----------------------------------------------------

 

Ein kan ikkje forvente at ein er den einaste som har navnet, og forskjellige butikkar har forskjellige system, men ein mail blir lettare behandla når full info er oppgitt. Slik som i eksempelt eg gav ka det hende at mailen fakstisk kan bli sletta rett og slett fordi det vil ta for lang til å finne fram til bestillinga.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har nå snart ventet 1 mnd på ein telefon eg har sett i mange andre nettbutikker.

Er det avbestilliga som dei ikkje har svart på eller?

 

Så lenge du har bevis på at mail var sendt dato xx.xx om avbestillig så har du ditt på det tørre. Om nettbutikken ikkje har fått det med seg er dei ansvarlige viss varen blir sendt ut (Ved problemer i den prosessen er Forbrukerrådet meir rette innstansen).

Dei kan ikkje gjere noko særleg før kjøpet er inngått og betalt.

 

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...