kenny^ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nå har jeg prøvd og sende disse folka mail ([email protected]) uten og få svar? Er det bare meg eller er en uke litt liten tid og gi tilbakemelding på? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det er ikkje bare du som må vente lenge på svar. Sende ein mail for ei uke siden, har fortsatt ikkje fått noe tilbakemelding. Utrolig irriterende å vente på ein mobiltelefon dei påstår at dei skal ha fått på lager den 25 mars. Lenke til kommentar
kenny^ Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Hadde jeg vært netcom, ville jeg vel aldri ha gitt disse folka muligheten til og selge så billige mob m/abo. når de har så dårlig suport på email iverfall når de er billigst. Kansje ikke interessert i og selge....hvem vet, vi får vente i spenning og se om de sender noe mail snart......1uke-> jaja... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Uten å svare direkte på posten spørsmål så vil eg komme med ein del tips /råd om kva mailer til webshoper bør inneholde for å bli behandla. Ved etterlysning eller generelle spørsmål sett inn: Fullt navn, bestillingsordre / produktnr, gjerne full adresse også. Viss dette står i mailen er det nok mykje enklare og raskare for nettbutikkane å behandle mailen. Eit eksempel på mail som vil være vanskeleg å behandle: ---------------------------------------------------- Hei Hvor er harddisken/telefonen/pc/o.s.v min!! hilsen Jan ---------------------------------------------------- Ein kan ikkje forvente at ein er den einaste som har navnet, og forskjellige butikkar har forskjellige system, men ein mail blir lettare behandla når full info er oppgitt. Slik som i eksempelt eg gav ka det hende at mailen fakstisk kan bli sletta rett og slett fordi det vil ta for lang til å finne fram til bestillinga. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Forrige uke sendte eg mail med ordrenr. produktnr. full adresse og tlfnr. Eg hadde ein høfflig tone i hele mailen. Har nå snart ventet 1 mnd på ein telefon eg har sett i mange andre nettbutikker. Latterlig.. Vurderer å sende mail til Forbrukerombudet nå .... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Har nå snart ventet 1 mnd på ein telefon eg har sett i mange andre nettbutikker. Er det avbestilliga som dei ikkje har svart på eller? Så lenge du har bevis på at mail var sendt dato xx.xx om avbestillig så har du ditt på det tørre. Om nettbutikken ikkje har fått det med seg er dei ansvarlige viss varen blir sendt ut (Ved problemer i den prosessen er Forbrukerrådet meir rette innstansen). Dei kan ikkje gjere noko særleg før kjøpet er inngått og betalt. mvh JanEirik Endret 19. april 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nei det er ikkje avbestilling det er snakk om her. Det er bare det at ordrestatusen ennå ikkje har endra seg. forventet dato er ubekreftet står der fortsatt, utrolig kjipt å bare ha fått eit nytt simkort. Lei av å vente >:| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå