uranus Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=DP Jeg kom på en ide' her om dagen... Jeg vil ha et script som ligner den bilforumet har laget, bare at istedet for biler, så skal folk kunne legge til film (ikke filmer, men lixom info om film) og et bilde fra filmen og info om filmen. Alle filmene skal sorteres etter år. Noen som vet om et script som allerede er laget som jeg bare kan redigere litt? Takk for alle svar Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ta en kikk på www.hotscripts.com Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Gjør jo det, men hakke peil på hva et slikt script vil hete Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det finnes mange "dvd film scripts" der du kan bygge videre på eller bare redigere. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Hvor finner jeg dte a? Søkte jeg men fant ikke noe Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvis du bruker søkefeltet finner du mange: http://www.hotscripts.com/cgi-bin/search.c...ery=dvd&catid=2 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Prøvde de....Ble aldri bra Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvor mye PHP kan du? Det er ikke et spesielt vansklig script, men det kan ta litt tid. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kan ikke nok til å lage selve scriptet selv..... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Lær deg PHP først som siste. Du kommer ingen vei med andres script. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå