Gå til innhold

Hva Skal jeg Velge?

Anbefalte innlegg

Megavolt: No problemo. :cool:

Forøvrig enig i at du burde kjøpe en dedikert mp3-spiller, Mekkeren, og heller kjøpe en ok mobil ut i fra det. Da kan du jo også bruke noen gode høretelefoner og ikke være bundet til de små pluggene som Nokia/SE sender med telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da får han jo en bedre mp3 spiller også..

Men han var visst innstilt på å kjøpe en mobil med mp3.

Ser det ble mye snakk om å kjøpe en bra telefon og heller en mp3 spiller ved siden av, det var ikke det jeg hadde tenkt, når jeg først skulle ha meg en ny telefon, (har hatt 3330 i 3-4år?). det er ikke batteriet det feiler, det har jeg byttet, telefonen "tror" den har dårlig batteri men så er det helt nytt.jaja,

skal jeg først ha en ny telefon så skal den ha Mp3! har ikke lyst til og ha masse ligende i lomma, men vil ha ALT på telefonen. har drømt om mp3 spiller på mobil i sikkert 5år, og endelig har det kommet, gjelder bare og finne den rette telefonen, men mye plass er viktig og et kamera skader heller ikke, siden alle skal ha kamera idag.

Viktigst :

1.MP3 spiller

2. Radio

3. Kamera

4. evt design

Ser foresten at det ble veldig mye aktivitet her nå. takker for alle forslag, det er til stor hjelp da jeg ikke kan så mye om telefoner. :)

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar
Viktigst :

1.MP3 spiller

2. Radio

3. Kamera

4. evt design

Så det vil si at du ikke lenger er opptatt av god skjerm, eller? I så fall er 6230 en vinner. Ellers er det bare å vente på S700.

skjermen teller jo endel, kommer litt ann på, er også ganske lei nokia meny'ene, men jeg kan sikkert leve med det. tenk så fint det hadde vært med en S700 telefon med et design som lignet K700 altså ikke sånn ut trekkbart tastatur uten at det går på bekosning av skjermstørlse!, og mulighet for utbytting til minst 256mb minne. megapixel kamera med Zoom, og fine meny'er! det hadde vært midt i blinken det!

Skal til Elkjøp Klokka 5 idag, får se om de har den inne.(6230)

Lenke til kommentar
Viktigst :

1.MP3 spiller

2. Radio

3. Kamera

4. evt design

Hvis radio er såpass langt opp på lista over viktige features på telefonen så kan du nok dessverre stryke SE som merke. N6230 blir da eneste konkurrent.

Jeg skulle ha ny telefon nettopp, da min gamle P800 ble stjålet. Jeg kikket på N6230, men havnet via N6600 på en SE P900. Hvis du kan leve uten radio vil jeg påstå at lite slår P800 på value for money for øyeblikket. Du får den til ca. 3.500,- uten binding! Det er veldig billig for en telefon av det kaliberet.

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Nokia 6230 er bare helt topp! Har hatt den en ukes tid, og er kjempefornøyd med den!

Den har vel ikke verdens største og beste skjerm, men den er allikevel veldig bra! Mer enn bra nok vil jeg si.

Og den har innfridd alle mine forhåpninger langt over det jeg trodde var mulig!

Både lyd og bilde (kamera) er veldig bra! Kjempegode taster, liten og fin ha med seg. Jeg har graphit-utgaven og jeg synes den er bare sååååå stilig!

Men smaken er jo som baken... Noen liker mora og andre dattera vettu :-) osv osv.

Men tror ærlig talt at dette er den beste telefonen som Nokia noensinne har laget. Og den er kanskje tiltenkt et mer voksent marked og på vi som liker "ha" med oss en mobil og ikke må "bære" på en mobil :p

Jeg sier bare: LØP OG KJØP!

NOKIA 6230 is the BEST, don't look at the REST!!

Lenke til kommentar
... tenk så fint det hadde vært med en S700 telefon med et design som lignet K700 altså ikke sånn ut trekkbart tastatur uten at det går på bekosning av skjermstørlse!

In your dreams. :cool: Hvis du skulle hatt et tastatur som faktisk var mulig å bruke uten mikroskop, så ville telefonen blitt diger... Men jeg hadde foretrukket "trekk-ut" tastatur fremfor den "snurre-rundt" versjonen på S700. *sukk* S700 er veldig kul, men prisen og snurringa ødelegger for meg. :no:

Lenke til kommentar
... tenk så fint det hadde vært med en S700 telefon med et design som lignet K700 altså ikke sånn ut trekkbart tastatur uten at det går på bekosning av skjermstørlse!

In your dreams. :cool: Hvis du skulle hatt et tastatur som faktisk var mulig å bruke uten mikroskop, så ville telefonen blitt diger... Men jeg hadde foretrukket "trekk-ut" tastatur fremfor den "snurre-rundt" versjonen på S700. *sukk* S700 er veldig kul, men prisen og snurringa ødelegger for meg. :no:

ja er enig, den snurringa ødlegger endel, tja for meg hadde det faktisk ikke gjort noe om den var litt støre, bare den ikke ble Helt vannvitig stor.

Jeg har foresten akkurat vært på elkjøp nå, kom akkurat hjem.

de hadde ikke fått in 6230 ennda, det var dumt. men så fikk jeg øye på den Siemens telefonen du snakket om. nemlig SX 1, den hadde noe Helt Vannvitig bra bilde! den var 100% klar, så absolutt ingen firkantede pixler. men jeg likte så absolutt ikke designet og for ikke å snakke om prisen! tror det var 5.569.-kr!

Når man beveger seg over 4000kr bare for en telefon, syns jeg blir ALTFOR dyrt!

mellom 3 og 4.000.-kr er mer enn nok altså. ;)

Lenke til kommentar
Jeg skulle ha ny telefon nettopp, da min gamle P800 ble stjålet. Jeg kikket på N6230, men havnet via N6600 på en SE P900. Hvis du kan leve uten radio vil jeg påstå at lite slår P800 på value for money for øyeblikket. Du får den til ca. 3.500,- uten binding! Det er veldig billig for en telefon av det kaliberet.

-KJ

Ok, skal ta en liten titt på den nå. MP3 er aller viktigst, hva som er viktigs av kamera og radio er jeg litt usikker på, men får vel si at kamera er viktigere da.

takker for alle forslag. :)

Lenke til kommentar
men jeg likte så absolutt ikke designet og for ikke å snakke om prisen! tror det var 5.569.-kr!

Tja, det er jo bare å kjøpe på riktig sted, vet du. Det er dumt å betale for mye. :lol:

Var klar over at elkjøp er det stedet der man "betaler for mye"

men at det kunne skille så MYE var jeg ikke klar over, 5.500.-kr på elkjøp og utrolige 3.700-.kr her, det var forskjell det!

Elkjøp burde endre på Slagordet sitt! så de ihvertfall er ærlige!

"Det er Dumt og betale for lite" hehe :p

Lenke til kommentar
ENKELT!

Skal du ha en i 2004 velger du 6230 ( K700 er større og har IKKE MMC kort!!! )

Kan du vente, S700! Ingenting slår den ( enda..... ) :thumbs:

Ja i utgangs punktet hadde jeg tenkt med 6230, men er Lei nokia meny'er og liten dårlig skjerm. jaja, S700 ser så og si perfekt ut, hadde det bare ikke vært for at man må "snurre" ut tastaturet og det der, men et så stort minus er det jo ikke, når du tenker på hva telefonen har å by på! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...