Skypeman Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) #fjernet pga det var ren reklame# Endret 5. april 2004 av It's me Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jobber du der eller? Billig reklame plass.......... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 *host*Dødinreklamespammertulling*host* Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hmm. 1 innlegg i forumet. Og med vilken glød. Lukter snikreklame lang vei... Lenke til kommentar
ajoar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Tja..... Gammelt nytt... Skype på pc'n har jeg hatt lenge (er jo bare et program) og det er helt ok til å ringe mellom pc'er med. Telio har jeg også fått, fungere bra........så hva skal jeg med dette.... ? Dårlig nettside hadde de også Endret 5. april 2004 av ajoar Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Kan ein mod. vennligst fjerne både brukeren og posten (Slik at færrest mogleg ser den?) Stinker snik-reklame lang vei. Eg hatar folk som prøvar å tjene "lette" pengar på denne måten. Men som det heiter.. Easy come, easy go. Lenke til kommentar
Skypeman Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 jaha rart det jeg er jo en murer men drive litt med iptelefoni som hobby bare vil dele dette her med dere men ok for jeg synes det var ganske bra greier. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Murer? du skriver jo som om du er 13 Lenke til kommentar
Skypeman Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Derfor jeg har lese og skrive Vansker sorry Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvor mye koster de video-fonene de har? Det står ikke noe pris... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ligner alt for mye på ren reklame. Posten stenges, og brukeren har fått en ukes ban. Posten fungerte som en ren reklamepost, uavhengig av hva brukeren har ment at det skal være. Feilpostet er den også. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg