bergetun Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Er det noen her som har laget seg til PC i bilen ? Tenkte kanskje denne posten kunne gi noen ideer. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1995321 Endret 5. april 2004 av bergetun Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har kun brukt PDA og Bærbar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hvor får man lastet ned MediaCar? lastet ned MediaEngine fra mp3car.com. går det an å mekke slik at datan skrur seg av når teniga skrus av? og når teninga skrus på skrus også datan på? hvor får man kjøpt, den skjermen? og et lite kabinett? til å ha hovedkortet. må ha plass til 1 HD. hvordan får jeg fiksett strøm? skal bare ha det slik at jeg kobler datan til bilforserkeren. skal bare bruke den til DivX og Mp3 (men alt skal ligge på en 120Gb Hd) så da trenger jeg egentlig bare: HK minne hd psu? kabinett skjerm kabler Takekr for svar! Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bergtun: Wow.. Du fortjener masse respekt for den pc-løsningen din, den ser sinnsykt proff ut. Hvor mange timer tror du at du har lagt ned i dette prosjektet? Ingen kan klage på resultatet hvertfall.. Heftig.. Bra jobba!! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Bergtun: Wow.. Du fortjener masse respekt for den pc-løsningen din, den ser sinnsykt proff ut. Hvor mange timer tror du at du har lagt ned i dette prosjektet? Ingen kan klage på resultatet hvertfall.. Heftig.. Bra jobba!! Takk. Oij, det har nok godt alt for mange timer på dette projectet. Og nå viser det seg at jeg er nødt til å selge hele greiene for å få råd til å betale universitet .. Lenke til kommentar
obese Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 betaler du får å gå på universitetet? hvorfor? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 betaler du får å gå på universitetet? hvorfor? Er ikke gratis å studere i Australia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå