Aardvarks Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hei, jeg lurer på om det egentlig er no vits i å oppgradere biosen. Informasjon om min bios: BIOS Type Award Award BIOS Type Phoenix-Award BIOS v6.00PG Award BIOS Message W6701M7 V2.0A 022203 20:15:00 MEDIONPC LN System BIOS Date 02/22/03 Video BIOS Date 03/05/02 Takk. Kim Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvis alt funker fint er det ikke verdt det å risikere hepa HK Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvis alt funker fint er det ikke verdt det å risikere hepa HK jepp - don't fix what's not broken. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvis alt virker er det jo greit. Har man derimot litt kunskap om hva man holder på med, vil jeg anbefale å flashe biosen til siste versjon. I siste versjon er det garantert rettet på små feil, som kan føre til bedre stabilitet og ytelseøkning. Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 et lite sitat (med frykt for å sensureres for grov språkbruk) "Working computer equipment is like an erect penis. It stays up as long as you don't fuck with it." Med andre ord. Har du ikke merket noen problemer så vil du ikke merke noen forskjell med ny BIOS, men du kan risikere å innføre nye problemer. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det første man bør gjøre når det kommer ny bios er å skjekke changelist for endringer. Det er ingen vits å flashe hvis eneste endring er å sørge for at "jallaX-grafikkkort" i kombinasjon med "jallaY-lydkort" ikke skal få systemet til å henge, og du ikke har noen av disse kortene. Hvis det derimot er mange generelle endringer/forbedringer bør man flashe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå