Gå til innhold

Hovedkort til P4

unwill

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et hovedkort til P4 1,6Ghz.

Hva bør jeg velge ?

Jeg trenger ikke Raid, ikke sikker på om jeg skal velge DDR eller Rambus. (hva er best av de forhold til pris?)

Hva er forskjellen mellom disse chipsetene ?

I845, I845D eller I850 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du gå for RDram, kan du se på ASUS P4T-E i850. Det er et dønn stabilt og raskt hovedkort.

Har dette kortet med en P4"northwood" [email protected] Er svært stabilt. Maskinen bare går og går. Aldri plaget med feilmld, blåskjerm osv.

Nå er jo ikke prisen på RDram noe særlig høyere en DDR og er samtidig raskere. Så personlig ville jeg gått for RDram.

i845=sdram i845D=DDR i850=RDram

[ Denne Melding var redigert av: engen på 2002-03-30 20:35 ]

Lenke til kommentar

Sier bare: ABIT SD7-533!!!

De forskjellige websidene har brukt dette i kombinasjon med P4 1.6A GHZ "Northwood" For å oppnå et resultat på Utrolige 1.6GHZ @ 2.4GHZ

Med Vanlig Boxed Kjøleribbe/vifte!!

Eksempler på dette kan du se på :

http://www.slapps.com/review/sd7/index.htm

http://www.hardocp.com/reviews/mainboards/...7533/index.html

Jeg Har bestilt det nettop Fra komplett til Ufattelige 1,156 KR!!! Dette er et av de beste,kanskje til og med det BESTE Hovedkortet for P4 i følge med DDR-ram det støtter oxå PC2700 (333 mhz)Ram

Lenke til kommentar

Har et Asus P4T-E. dønn stabilt. gidder ikke oppdatere bios engang :smile:. Men det er ikke noe ekstremt til overklokking etter hva jeg kan se...har ikke pci/agp ratio. Slik som Abit THII-Raid f.eks. Så skal du overklokke mye, så er abit et hakk bedre. Skal du ha det desidert beste i850 hk. Så er det kun Asus sitt som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...