Caliber Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Topic sier vel det meste... Det er altså snakk om hvilke webshoper som har SL6Z5-stepping til p4c-prosessorene inne på lager, eller fører de. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Jeg kan ikke garantere deg noe 100%, men jeg fikk min P4C 2.8 med den steppingen fra Komplett.no Som jeg kjører stabilt på 3.5 Ghz (måtte øke vcore litt da...) Endret 5. april 2004 av Betroz Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kan ikke garantere deg noe 100%, men jeg fikk min P4C 2.8 med den steppingen fra Komplett.no Som jeg kjører stabilt på 3.5 Ghz (måtte øke vcore litt da...) takk for svar, får se på det da... mvh, haakon Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Du kan bare spørr de diverse webshoppene hvilken stepping de har inne Om de gidder og sjekke. Endret 5. april 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Du kan bare spørr de diverse webshoppene hvilken stepping de har inne Om de gidder og sjekke. Det er vanligvis der problemet ligger ja... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Du kan bare spørr de diverse webshoppene hvilken stepping de har inne Om de gidder og sjekke. Da må du være heldig med hvilken person du snakker med...funka ikke da jeg prøvde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå