Templar Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei. Sitter på 4500kr til ny digital camera. 1) Trenger ikke avanserte funksjoner, vi snakker familie bilder her. 2) Trenger rask blitz så jeg hiver cameran ikke i veggen av irritasjon 3) Trenger kamera som kan brukes indørs. Har sett opp liste men jeg for ikke svar på sånn små spørsmål som blitz tid og hvor brukelig kameran er indørs etc. med vanlig huslys. Sony DCD P10, Ixus 400/500, Olympus C5000, Olympus Stylus 400, CoolPix 3700. Bare liten liste her over de camera som jeg har sett mest på men igjen.. hvad er blitz reload tiden etc. ikke ett pip om sån små bagateller i reviews. Ver så snill og post hvis du har noen av disse eller noen annen kamera som du mener er ideel for meg. Simon Lenke til kommentar
raysv Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg hadde nok valgt Sony Cybershot DSC-P10 av de der. Grunnene: * Fin størrelse * Bra bilde kvalite * Kamraet er kjapt * Tar bra inne bilder, og har ikke problemer med å fokusere i mørket da det har en veldig bra AF hjelpe lampe. Veit ikke helt hva du mener med "rask" blitz, men er det hvor raskt blitzen blir ladet? Jeg har ikke prøvd P10 så mye selv, jeg har et eldre Sony kamera, og det er nok en smule for tregt når det kommer til lading av blitz, men som sagt, det er noen år gammelt. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 har kjøpt Sonyen.. den har "rask" blitz.. dvs. blitz som tar ikke 30 sekunder at lade seg opp.. Takk for anbefalingen.. Dette kamera har ingen problemer med røde øyer eller innebilder som har vert nevnt i par reviews. Ett review nevnte at LCDen slå seg av etter at du brukte blitzen etc. testeren har hatt PowerSaving mode på uten at vite det LOL.. Dette kamera er veldig bra og raskt på alle måter. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå