Gå til innhold

Hente pakken hos i Komplett?

Anbefalte innlegg

HeI!

Har et lite problem her nå :( , jeg skal dra til tg på onsdagen, men skjermen min tok kvelden i går.. så jeg skulle hatt en ny så fort som mulig.

Men er det mulig og kjøpe en ny skjerm på komplett.no og hente den i Sandefjord isteden for at jeg skal få den tilsendt i posten? Siden de sansynlig vis ikke kommer hjem til meg på 2 dager..

Så at når jeg skulle kjøpe skjermen på komplett.no så sto det under hvor mye frakt ville koste, men øverst på den listen stod det hentes.

Noen som vet om dette går ?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det står at den kan hentes er pga. at den faktisk kan hentes, utrolig som det enn høres *sarkasme* ;). dette er en fin ordning om du bor i nærheten. Men du må jo kunne finne veien rundt i sandefjord( er det ikke der komplett.no og mpx.no ligger? ) da.

Lenke til kommentar
HeI!

Har et lite problem her nå :( , jeg skal dra til tg på onsdagen, men skjermen min tok kvelden i går.. så jeg skulle hatt en ny så fort som mulig.

Men er det mulig og kjøpe en ny skjerm på komplett.no og hente den i Sandefjord isteden for at jeg skal få den tilsendt i posten? Siden de sansynlig vis ikke kommer hjem til meg på 2 dager..

Så at når jeg skulle kjøpe skjermen på komplett.no så sto det under hvor mye frakt ville koste, men øverst på den listen stod det hentes.

Takk på forhånd  :)

Er ikke sikker på om komplett gjør dette.... Men hardwarebutikken, som ligger på samme adresse gjør det ihvertfall, så de ville jeg anbefalt deg å bruke.

Så ta kontakt med de, så kan de sikkert hjelpe deg med noe.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
HeI!

Takk på forhånd :)

Hva med den skjermen du ser på nå? Bare bestill den nye skjermen, så tar du den skjermen du bruker nå, så kan du dra på TG, så kan den andre som bruker denne skjermen hente på posten på torsdag elns?

Lenke til kommentar

kanskje litt off-topic i forhold til topic men men....

Kan du ikke kjøpe ny skjærm på TG?

Nå har ikke jeg vært på TG de 2 siste åra, men i åra før var det databutikk inne på TG...

vet ikke om det er aktuelt, bare gir deg flere alternativer...

Lenke til kommentar
HeI!

Takk på forhånd  :)

Hva med den skjermen du ser på nå? Bare bestill den nye skjermen, så tar du den skjermen du bruker nå, så kan du dra på TG, så kan den andre som bruker denne skjermen hente på posten på torsdag elns?

Er ikke torsdag helligdag? Dvs at posten er stengt?

Lenke til kommentar
Og om du ikke fikk det med deg, det er mulig, Kan jo F.eks sende mail til komplett.no om dette og da, eller kansje bare kjøpe en skjerm hos elkjøp. eller låne en kamerat sin på Tg bare.

Dette temaet har vert oppe før og pga div krangling om det sendte jeg da en mail til Erik (sjefen selv) på Komplett og svaret var da : Dette er desverre ikke mulig, da vi er et postordrefirma vil dette fordyre varene , så vi har valgt å ikke ha denne muligheten.

Regner med han vet dette :p

Lenke til kommentar
Men Netshop/Hardwarebutikken gjør det. De ligger på samme plass...........handle hos dem du.....

:thumbup:

leste inne på hwb.no/netshop.no at du kan hente pakken(e) som du har bestillt når den er under "plukkliste" (tror det, men er bare å lese under kundeservice hos de for å være sikker)

Lenke til kommentar
Eller kjøp en skjerm på el-kjøp og ha den hjemme i 30 dager. :thumbs:

:thumbup::D

Det må da vel være flere steder du kan kjøpe en skjerm fra. Ikke bare nettbutikker, men butikker som Elkjøp/Spaceworld etc.

Hvis du har dårlig tid, og MÅ ha en skjerm bør du prøve å låne en skjerm fra en kompis eller rett og slett betale en del for en helt ny skjerm

Du er i en knipe, min venn :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...