Thomaszz Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Hei!! Jeg lurer på å kjøpe surround PC køytalersett til 2000-2500 kr klassen. Jeg har et integrert lydkort i hovedkortet med tre porter, og lurer på om jeg trenger noe bedre kort? Jeg tenker å bruke de til spilling og se på film. Kan noen hjelpe meg? Får du surround i CS? eller er spillet for gammelt? ##topic endret av moderator. Les retningslinjene om god bruk av emnefeltet før du lager en ny tråd - enden## Endret 5. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg ville satset på Logitech's Z-680 og et Soundblaster Audigy 2. Dette vil koste deg ca. 4000 kr, men det er verdt det. I 2000-2500 klassen ville jeg gått for Creatives toppmodell (Gigaworks S750, nettopp testet på Hw.no). Du vil ikke finne dette til den prisen med det første, men det kommer seg. En anbefalning: Ikke kjøp noe drit til 2000kr, spar eller litt mer penger og kjøp Logitech's eller Creatives toppmodell. Du kan ikke få sourround i CS, men du kan få noe tilnermet det. Det blir ikke akkurat DD akkurat. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg ville satset på Logitech's Z-680 og et Soundblaster Audigy 2. Dette vil koste deg ca. 4000 kr, men det er verdt det. I 2000-2500 klassen ville jeg gått for Creatives toppmodell (Gigaworks S750, nettopp testet på Hw.no). Du vil ikke finne dette til den prisen med det første, men det kommer seg. En anbefalning: Ikke kjøp noe drit til 2000kr, spar eller litt mer penger og kjøp Logitech's eller Creatives toppmodell. Du kan ikke få sourround i CS, men du kan få noe tilnermet det. Det blir ikke akkurat DD akkurat. Skal han virkelig slå på stortromma burda han gå for et audigy 2 zs pro men medfølgende bay. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Enig med de over, doh jeg ser ingen vits i å overdrive lydkortkjøpet. Har z-680 og SB Live! 5.1 selv og er storfornøyd Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå