RaW_DeNiM Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) finns det filmer som man kan se på en nokia 6230 telefon? og eventuelt hvor finner jeg disse? hmmmmmmmmmmmmm LITT feil posta kansje? jaja får ikke hjelpe Endret 4. april 2004 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har tom`s Hardware sin 5Ghz prosject på min 6600 som tar ca 2.5Mb. Det er ganske tidig Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har tom`s Hardware sin 5Ghz prosject på min 6600 som tar ca 2.5Mb.Det er ganske tidig var det ett svar på spørsmålet mitt? åssen fil typer er det? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 var vel ikke akkuratt et direkte svar men siden vi var inpå tema om mobiler på ok.forumet så tenkte jeg det var vert og dele..Det er en 3GPP fil.Legger den vertfall ut HER for de som vil teste den. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 var vel ikke akkuratt et direkte svar men siden vi var inpå tema om mobiler på ok.forumet så tenkte jeg det var vert og dele..Det er en 3GPP fil.Legger den vertfall ut HER for de som vil teste den. takker... da får jeg prøve...skal si i fra med en gang om det funker på 6230 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 var vel ikke akkuratt et direkte svar men siden vi var inpå tema om mobiler på ok.forumet så tenkte jeg det var vert og dele..Det er en 3GPP fil.Legger den vertfall ut HER for de som vil teste den. takker... da får jeg prøve...skal si i fra med en gang om det funker på 6230 funka som pokker den... jeg vil ha mere ... hvor finner jeg sånne? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 var vel ikke akkuratt et direkte svar men siden vi var inpå tema om mobiler på ok.forumet så tenkte jeg det var vert og dele..Det er en 3GPP fil.Legger den vertfall ut HER for de som vil teste den. takker... da får jeg prøve...skal si i fra med en gang om det funker på 6230 funka som pokker den... jeg vil ha mere ... hvor finner jeg sånne? Jeg fant min på IRC da.Du må vel nesten bare søke litt rundtom på nettet/irc og se hva du finner. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 var vel ikke akkuratt et direkte svar men siden vi var inpå tema om mobiler på ok.forumet så tenkte jeg det var vert og dele..Det er en 3GPP fil.Legger den vertfall ut HER for de som vil teste den. takker... da får jeg prøve...skal si i fra med en gang om det funker på 6230 funka som pokker den... jeg vil ha mere ... hvor finner jeg sånne? Jeg fant min på IRC da.Du må vel nesten bare søke litt rundtom på nettet/irc og se hva du finner. argh finner ingen under 32mb. bare på 40 og oppover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg