Vigji^ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg bestilte en vare for lite, komplett.no. Nå har jeg bestilt på nytt, men den gamle ordren står der enda. På den nye står det: Ordrestatus: Confirmed/Mottatt På den gamle: Ordrestatus: Confirmed/Kansellert Håper dette betyr at jeg slipper å få tilsendt begge? hehe Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kansellert er vel kjent for å bety det det betyr da men... Godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er den kanselert, så er den jo det. Om du er usikker, kan du jo alltids ringe komplett? Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 kanselert betyr jo slettet. Bare at kanselert er litt penere ord å bruke. Blir jo det samme om du skal ta fly og det står på skjermen at flyet ditt er kanselert så går det ingen fly til den tiden. Da må du finne deg et nytt fly. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) aiiit Endret 5. april 2004 av defzx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå